perjantai 24. elokuuta 2012

Hyvää huomenta sopulit

Mulla on ADHD-aamu - varoitan! Heräsin tänään vähän yli kuus, kun mies heräs siihen aikaan töihin. Ekan tunnin aikana mulla ja miehellä tuli niin huonoja ja sairaita juttuja, että huh huh.. Nyt pitäis pystyä jollain tavalla skarppaan, koska mä olen nyt näillä näppäimillä lähdössä työhaastatteluun! Katotaan puhunko mä sielä sopuleista sun muista öttimöttiäisistä vai osaanko olla normaali...

Mut joo, tosiaan toi tukka.. I love it! Ihana Kirsi päätti tehdä siihen liukuvärjäyksen ja tukasta tuli just hyvän värinen :) Alla olis kuvia toissapäiväsestä, kun oli vain oma tukka ja sitten on eilen napsittu pari kuvaa, kun pidennykset on saatu päähän. Ja mun ehkä pitäis saada joskus ladattua toi Nikonin akku, ettei kuvat olis aina otettu puhelimella.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti