maanantai 16. joulukuuta 2013

Facts about me

Tykkään lukea blogeista näitä facts about me-postauksia, joten ajattelin tälläisen itsekin toteuttaa :) Yritin keksiä mahdollisimman paljon sellaisia asioita, mitä ette minusta vielä tiedä.

1. Puhun yksin ollessani aika usein itsekseni ja kissoille. Mulla voi olla pitkätkin keskustelut kissojen kanssa välillä :D Tiedän - hyvin omituista.

2. Mä voisin elää vaikka joka päivä makaronilla ja jauhelihalla - tämän laadukkaan ruuan olen nimennyt makaronimössöksi.

3. Olin aikoinaan hesessä töissä ja jaksoin niitä töitä n. 3 kuukautta, kunnes lopetin. Inhosin sitä rasvan hajua, mikä ei tuntunut lähtevän ikinä hiuksista pois.


4. Olen salaisesti (en enää niin salaisesti) katkera siskolleni hänen hyvästä piirtämistaidostaan. Itse en osaa piirtää ollenkaan ja, jos osaisin piirtää, niin olisin varmaan aina naama kiinni piirrustuslehtiössä.

5. Tämän luultavasti moni jo tietää, mutta olen todella nirso. En esimerkiksi suostu maistamaan ruokaa, mikä haisee pahalle.

6. Olen halunnut matkustaa New Yorkiin teini-ikäisestä lähtien ja suunnitelmissa olisikin säästää seuraavaan matkaan sen verran enemmän, että pääsemme New Yorkiin :). 


7. Mä olen todellan kärsimätön ihminen - kaikki pitäisi tapahtua juuri silloin, kun pitäisikin, ei myöhemmin. En myöskään tykkää ihmisistä, jotka myöhästelevät tai esim. ehtivät juuri ja juuri johonkin tapaamiseen. 

8. Rakastan joulua! En kuitenkaan niin paljon, että sisustaisin kodin joulua varten. Joulussa rakastan sitä rauhallisuuden tunnetta.

9. Olen todella huono pitämään ihostani huolta. Joskus tulee kausia, etten käytä mitään kosteusvoiteita ollenkaan ja sitten taas innostun kaikkien litkujen läträämisestä. 

10. Vähän edelliselle jatkoa: olen käynyt elämässäni vain kerran kosmetologilla! Tiedän, että olisi oikein kannattavaa käydä sielä vähän useammin, mutta se yksi kerta riitti moneksi vuodeksi. Ensinnäkin se musiikki mikä soi taustalla... Ei mun juttu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti