torstai 19. joulukuuta 2013

H&M uutukaisia

Heipparallaa! Nopeasti tulin koneen äärelle poikkeamaan, koska mun pitää tänään ehtiä tekemään koulujuttuja vaikka kuinka paljon. Tuntuu, että aika ei riitä mihinkään ja kokoajan pitää tuijottaa kelloa, että pitäisikö jo olla jossain muualla tekemässä jotain muuta. Todella rauhallista aikaa siis eletään.

Mutta mennäänpäs asiaan. Eilen käväisin nopean reissun Ideaparkissa, josta hankin vielä viimeiset joululahjat. Kuitenkin silmiini osui isot ALE-laput H&M:n näyteikkuinoissa, joten olihan sielä pakko poiketa katsomassa olisiko sielä mitään ostamisen arvoista. Kassalle päätyi sellaisia asioita mitä en ole H&M:stä koskaan ostanut - nimittäin luomiväripaletti, huulipuna, kuorintavoide ja vartalovoi.



 

Kuorintavoide ja vartalovoi olivat olivat alennuksessa -50% ja yhden putelon hinnaksi jäi vain vajaa 2€. Olen ehtinyt vasta kokeilemaan vartalovoita ja se vaikuttaa ihan hyvältä hintaansa nähden. Voide levittyy ja imeytyy hyvin ihoon. Purkki lupailee vaniljaista tuoksua ja sitä kyllä löytyy :) Todella hyvän tuoksuinen voide!

Löysin kivan luomiväripaletin, jonka kaikki värisävyt miellyttivät minua. Ajattelinkin tämän päivän meikissä kokeilla tätä luomiväriä :).

Mä vaan ihmettelen, miten mä olen alkanut hankkimaan näitä huulipunia?! Löysin kivan pinkin (sävyn nimi Darling Pink) huulipunan, mikä voisi kivasti piristää esim. tummaa asukokonaisuutta. 

//Yesterday I found few products from H&M: body scrub, body butter, pink lipstick and eyeshadows.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti