perjantai 13. joulukuuta 2013

Joulukuun LivBox

Huomenta mussukat! Eilen tein kuulumiset videopostauksen, mutta video ei kuulemma näkynyt. Mä olen niin käsi näiden videoiden kanssa, ettei ole tosikaan. Mulla oli luultavasti vääränlaiset asetukset videolle Youtuben puolella, minkä takia video ei näkynyt. Poistin kuitenkin postauksen ja ensi kerralla toivotaan, että videoiden lisääminen menee paremmalla menestyksellä :)

Nyt kuitenkin postauksen aiheeseen, elikkäs joulukuun LivBoxiin :). LivBox yllätti taas iloisesti, koska paketista löytyi myös miehelleni jotain.

 

Paketissa oli tuoksunäytteenä miehille Roberto Cavallin Just Cavalli, mistä ainakin Kimmo piti, kun hän sitä toissapäivänä testaili. Tuoksu oli aika voimakas, mutta muuten tuoksu oli oikein hyvä ja tämän tuoksun voisi ostaa joskus Kimmolle. 

Naisia ei tietenkään oltu unohdettu tuoksunäytteissä. Naisille löytyikin kaksi tuoksunäytettä: Roberto Cavallin Just Cavalli ja Katy Perryn Killer Queen. Itse pidin enemmän Katy Perryn tuoksusta, Roberto Cavallin tuoksu oli makuuni aivan liian voimakas.

 

Kimmo myös päättäväisesti ilmoitti, että hän ottaa sitten lisälahjana tulleen Suklaalusikan. Noh, annettakoon tämän kerran, koska minä sain vaikka mitä muuta paketin mukana :).

LivBoxissa oli myös MSCHIC:n Pure Lip Liner-huultenrajauskynä. Saa nähdä tuleeko tälle käyttöä minun kohdallani vai annanko sen jollekin, joka käyttää enemmän huulipunaa ja rajauskyniä :).

Olen ennenkin käyttänyt Nivean vartaloemulsioita ja minulla on niistä vain hyviä kokemuksia, joten tämä Nivean pieni purkki tulee varmasti käyttöön - ja loppuu nopeasti :).

Goldwell merkki oli minulle aivan uusi tuttavuus, joten suihkuseerumi ja muotoiluneste tulevat varmasti syynäilyn kohteeksi. Tuotteissa plussaa toi jopa 200 asteeseen asti oleva lämpösuoja.

 

Nyt itken melkein verta, kun ihastelen Elegant Touch:n kynsitarroja ja samalla silmäilen omia rumia ja lyhyitä kynsiäni. Nämä kynsitarrat olisivat sopineet mielestäni oikein kivasti koristamaan kynsiä vaikka uudenvuoden juhliin :). Ajattelin jemmata nämä varmaan talteen, koska joku päivä (kun saan kasvattaa kynteni) haluan näitä ehdottomasti kokeilla. En ole aikaisemmin kokeillutkaan kynsitarroja, joten olisi kiva ihan senkin takia päästä näihin jo käsiksi :).

Tuote mistä innostuin eniten oli Isispharman Ruboril Expert C voiteesta, mikä peittää punaisuutta. Olen monta kertaa täällä blogin puolella kertonut, että minun ihoni punoittaa aika paljon poskien alueelta, mitä on vaikea saada meikkivoiteella peittoon. Huomenna aloitan tämän voiteen testailun ja toivottavasti tämä todellakin tehoaa! :)

2 kommenttia:

  1. Oi sullehan tuli mageet kynsitarrat! Arvaa kuka olis kanssa halunnu tuollaiset ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä upeat - harmi, ettei mulla ole tarpeeksi kynsiä, että niitä kehtaisi testailla :(

      Poista