torstai 26. joulukuuta 2013

Joululahjat

Mä olen nähtävästi ollut tänä jouluna todella kiltti, kun sain ihania joululahjoja :) Siskoltani ja hänen poikaystävältään sain Iittalan Kastehelmi-tuikun lohenpunaisena. Tämän kaveriksi ajattelin joskus hankkia vielä pinkin tuikun :).

 

Äidiltä ja isältä saimme lahjaksi suklaata, leffalippuja, rahaa ja arpoja. Olemme suunnitelleet ensi kesänä lähteä muutamaksi päiväksi Lappiin ja pohjois-Norjaan reissaamaan Kimmon kanssa, joten lahjarahat menevät luultavasti matkakassaan :).

 

Kimmo oli osannut kuunnella mun toiveita ja oli ostanut mulle joululahjaksi kauniin Snö of Swedenin kaulakorun, Iittalan Vitriinin ja Sonyn mp3-soittimen. Mä en kuuntele ikinä kännykällä musiikkia, vaan vanhalla mp3-soittimellani, mikä on ollut mulla varmaankin vuodesta -04 tai -05, joten ehkä oli jo aika uudelle soittimelle :).




 

 

Mitäs te saitte joululahjaksi? :)

//Here are my Christmas presents :). What did you get at Christmas?//

 


2 kommenttia:

  1. Oi mitä lahjoja :) Mä sain kans ( tosin synttärilahjaa ) tuolta snö of swedeniltä rannekorun ja ai että ne on ihania :-3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans aina tykännyt Snö of Swedenin koruista, mutta en ole ikinä itse raaskinut niitä ostaa :)

      Poista