maanantai 30. joulukuuta 2013

Maanantain kuulumiset

Heippa! Tulin nyt kirjoittamaan pikaiset kuulumiset ennen kuin menen taas koulukirjojen äärelle. 

Mulla alkaa ensi viikolla tutkintotilaisuus, mikä päättyy vasta tammikuun viimeisellä viikolla, joten tämän takia yritän nyt mahdollisimman paljon keskittyä lukemiseen. Mä olen kova jännittämään, joten olen jo aloittanut jännittämisen ja valmistaudun siihen, että valmistuminen siirtyy keväästä talveen. Meidänhän pitäisi valmistua huhtikuun lopussa, mutta edessä on vielä tämä tammikuun näyttö ja maaliskuussa oleva vaiken (omasta mielestäni) näyttö. Mä niin haluaisin, että tää koulu olisi jo ohi, koska ei itse opiskelu vaan oppilaitos on aiheuttanut mulle liikaa stressiä. Toivotaan siis, että pääsen näytöistä läpi ja saan vihdoin sulkea koulun oven lopullisesti perässäni.

Mutta siinä ne eniten mielen päällä olevat kuulumiset. Mennään nyt vähän kevyempiin aiheisiin, kuten tähän päivään. 

 

Aamulla suuntasin tunniksi hierojalle ja kyllä teki hyvää välillä itse maata siinä hierontapöydällä eikä olla hieromassa. Usein varaan hierojan maanantaille heti aamuksi, koska se on mun mielestä todella kiva tapa aloittaa viikko :).

 

Vaikka hieronta piristi jo minua, niin halusin vielä hakea lähikaupasta piristystä kotiin. Kiikutinkin Reilun kaupan punaisia ruusuja ison kimpun, mitkä nyt tuovat piristystä keittiössä :).

 

Sain tänään hyvin luettua ja kerrankin aika meni todella nopeasti koulukirjojen äärellä. Nyt olisi vielä tarkoitus lukea hetken aikaa, jotta illalla voi hyvillä mielin lösähtää sohvalle ja katsoa Gossip Girl-sarjaa.

Hauskaa maanantaita kaikille! :)


1 kommentti:

  1. Tuu checkaa mun blogi & liity lukijaks, jos nappaa :)

    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi/

    VastaaPoista