torstai 26. joulukuuta 2013

Meidän joulu

Vihdoinkin ehdin tulla koneelle tämän jouluhälinän keskeltä kertomaan teille meidän joulustamme :).


 

Aamulla suuntasimme aamupalalle Kimmon vanhempien luo, jossa vietimme parisen tuntia, ennen kuin oli aika siirtyä minun vanhempieni luo. Oltiin toivottu Kimmon äidiltä villasukkia joululahjaksi, joten sellaiset kuoriutui kummankin paketista :)

 

Minun vanhempieni luona sitten syötiin ja avattiin joululahjoja. Olin tehnyt meille jälkkäriksi suklaakakkua edellisenä päivänä, minkä nimesin kriisikakuksi. Mä nostan hattua niille ihmisille, jotka saavat kaikki jouluruuat tehtyä itse alusta loppuun toheloimatta.

 



Oli kyllä hauska olla pitkästä aikaa aatto vanhempieni luona. Viime vuonna olimme aaton Kimmon vanhemmilla ja sitä edellisenä vuonna olin vanhempieni ja siskoni kanssa Canarialla viettämässä joulua. Ensi vuonna toivottavasti meidän omakotitalo on valmis, jonne kummankin vanhemmat voivat tulla viettämään joulua :).

Aattona loppuilta oltiinkin Kimmon kanssa kahdestaan täällä mökillä ja availtiin loput lahjat. Seuraavassa postauksessa kerron, mitä paketeista oikein löytyikään :).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti