lauantai 28. joulukuuta 2013

Party Dresses

Nelly's Party Dresses1/2/3/4/5/6/7/8


Viime viikolla tein kollaasin, jossa oli asukokonaisuus, missä itse viihtyisin kotona pidettävissä uudenvuoden pippaloissa. Aloin kuitenkin selailemaan Nellyn mekkovalikoimaa ja sieltähän löytyi mitä upeimpia mekkoja, mitkä sopisi hyvin uudenvuoden juhliin. Kokosinkin tällä kertaa kollaasin minun lemppareista (kaikki mekot siis Nellyltä).

1. Tämä Michael Korsin kotelomekko säväytti yksinkertaisuudellaan, mutta kuitenkin on todella kaunis mekko. Tämä oli ehdottomasti minun suosikkini, koska tätä mekkoa voisi käyttää monissa muissa tapahtumissa/juhlissa.

2. Sininen väri on miellyttänyt mun silmää todella pitkään ja olenkin tämän vuoden aikana hankkinut enemmän sinisiä vaatteita vaatekaappiini kuin koskaan. Mekon erikoinen malli ja sifonkihihat miellyttävät ainakin minun silmää :).

3./4./8. Paljettimekkoja! Paljetit kuuluu (ainakin minun mielestäni) uudenvuoden juhlaan, joten tässä kolme minun lemppari paljettimekkoa. Varsinkin nro 8 on todella kaunis mekko :).

5./7. Siniset pitsimekot - voiko olla mitään kauniimpaa? Näistä varsinkin nro 7 John Zackin pitsimekko miellyttää minua :) 

6. Sitten olisi vielä John Zackin shampanjan värinen pitsimekko. Tässä mekossa viehätti pitsi ja värivalinnat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti