keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Samsung Galaxy Mega

Jo otsikosta voi päätellä, että puhelimeni on tainnut lähteä vaihtoon. Kävimme toissapäivänä Gigantissa katselemassa uutta puhelinta mulle valmiiksi, jos suuntaisimme joulun jälkeen ostamaan sen puhelimen ale-myynneistä. Kuitenkin tulin maanantai-iltana kotiin mukanani uusi puhelin Gigantin muovipussissa. 


 

Mulla ei ollut sinänsä mitään puhelinta tiedossa, minkä varmasti haluaisin. Olin netistä vain katsellut iPhoneja, mutta ei ne sitten liikkeessä enää miellyttänytkään silmää. Mun vanha puhelin oli Samsungin Galaxy S2 ja tästä puhelimesta ihan tykkäsin, joten Samsungi oli helppo valita uudestaan. 

Olen jo jonkin aikaa salaa mielessäni haaveillut jonkinlaisesta tabletista, mutta nyt en sitäkään enää tarvitse, kun tämä puhelin on sen verran iso, että tabletti olisi vain ylimääräinen roina kaapin pohjalla. Verkkokaupan sivuilla sanotaankin hyvin Galaxy Megasta: "Galaxy Mega 6.3 on fiksu vaihtoehto henkilölle, joka ei osaa päättää hankkiako tabletti vai älypuhelin. Se kulkee yhtä helposti mukana kuin älypuhelin, mutta se tarjoaa katselukokemuksen, joka vastaa tablettia."

Mitä nyt näin pienen käytön jälkeen voin sanoa, niin itse en ainakaan koe isoa kokoa mitenkään huonona asiana. Ehkä yhdellä kädellä on vähän hankala näpytellä puhelinta, mutta eipä tuo nyt niin haittaa. Puhelin tuntuu tukevalta ja kaikki netin selaamiset yms. on paljon mukavempaa isolla näytöllä kuin pienellä näytöllä. Itse olen siis aika tyytyväinen hankintaani :).

2 kommenttia:

  1. oonko kenties väsyny ku repeilin tolle ''poista lukitus pyyhkäisemällä näyttöä''...täytyy olla aina joku nenäliina/käsipyyhe taskussa ton varalta..ehheh! tiiän että oon iha vtun hauska ::DDD

    VastaaPoista