keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Uudet nilkkurit

Heipsan! Tänään kävin taas vaihteeksi Tampereella ja ennen oikeita menojani päätin kierrellä Koskikeskuksen kaupat läpi, jos jotain löytyisikin. Kellon mukaan mulla oli vielä hetki aikaa ostoksille, joten ajattelin poiketa vielä Skopunktenissa katselemassa millaisia kenkiä sielä on tällä hetkellä tarjolla. Mä en mennyt siihen liikkeeseen ollenkaan niin, että mä ostaisin jotain, oikeastaan ajattelin, ettei mulla ole nyt varaa tuhlata mihinkään kenkiin. Kuitenkin silmiini osui ihanat mustat nilkkurit, joissa roikkui ale-lappu! Ale-lapun hinta oli 29,90€ - ei, kuin kengät kassalle!

 

30€ ei ole mun mielestä paha hinta nilkkureista ja tälläinen pihipeikko sai, kuin saikin itselleen uudet kengät :) Huomenna laitan nämä uutukaiset heti jalkaan ja toivotaan, että saataisiin bloginkin puolelle kuvia näistä kengissä jonkun asukokonaisuuden yhteydessä :)

Ihanaa keskiviikkoa! 

//Today I bought new shoes from Skopunkten - the prize was only 29,90€! :)//

2 kommenttia: