torstai 5. joulukuuta 2013

Wonder Nail

Moni kauemmin blogiani seurannut tietää, että opiskelen tällä hetkellä hierojaksi. No tällä alalla ei voi olla kauhean pitkät kynnet, joten viilasin ne häiden jälkeen sopivan lyhyiksi. Sitten palasi mun vanha tapani, josta luulin jo päässeeni eroon: kynsien pureskelu! Mun kynnet on niin rumat ja lyhyet, ettei näissä todellakaan kehtaa käyttää lakkaa. Mä oikein odotan, että tää koulu loppuu, niin pääsen lakkaamaan kynsiäni!

Eilen löysin itseni Tokmannin kynsilakkahyllyiltä katselemassa mitä upeimpia kynsilakkoja. Kuitenkin pakitin kaupasta pois ilman kynsilakkoja, koska mitä järkeä mun olisi ostaa kynsilakkoja, kun niitä en voi kynsissä käyttää. Eilen kuitenkin päätin illalla mennä kynsilakkalaatikolleni ja lakkasin varpaankynteni. Eihän varpaankynnet varsinkaan tähän aikaa vuodesta paljoakaan näy, mutta sainpahan ainakin lakata kynnet ja vähän aikaa ihastella kynsilakkojani! :)

 

Varpaankynsissä suosin yleensä todella neutraaleja sävyjä, joten tällä kertaa valitsin kynsiin Isadoran kynsilakan, sävyltään Icy Nougat. Olen tätä ennenkin kokeillut sormenkynsiini, mutta taas sai todeta, että Isadoran kynsilakat ovat kyllä yksiä parhaimpia kynsilakkoja mitä tiedän :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti