torstai 9. tammikuuta 2014

Ensimmäinen tutkintoviikko takana

Ensimmäinen tutkintoviikko on nyt taputeltu ja edessä on vielä kaksi viikkoa, mitkä sisältävät yhteensä 6 päivää tutkintopäiviä. 

Nyt mietin mitkä on mun fiilikset ja en saa mitään muuta sanaa tähän kirjoitettua, kuin VÄSYNYT! Viimeiset kaksi päivää olen herännyt 5:45 (tuo ei ole ihmisten aika nousta, koska on vielä pimeää) ja olen stressannut tätä tutkintotilaisuutta viimeiset kaksi kuukautta aikalailla taukoamatta. Voi olla, että stressi vähän laski eilisen ja tämän päivän aikana, kun on niin väsynyt olo. 

Mä olen todella kova jännittämään melkein kaikkea uutta ja tärkeää, joten voitte kuvitella kuinka paniikissa olen ollut tämän näytön takia. Tiedän, että pitäisi ajatella, ettei tämä ole elämän ja kuoleman asia, mutta siltä se musta tuntuu. Kokoajan panikoin, että mitä teen, jos en pääsekään läpi ja koska voin tämän uudestaan suorittaa.

 
(kuva täältä)


Nyt siis, jos joku miettii, että minkälainen tämä näyttö on, niin teemme kahdeksan päivää hierontoja, joiden aikana tulee osoittaa tiettyjä asioita - joita on muuten pitkä lista. Eilen suoritin heti arvioijan hieronnan, mikä on jännittänyt minua eniten. Se meni hyvin ja huonoa palautetta en saanut mistään. Kuitenkin mietin kokoajan olisiko jotain pitänyt vielä näyttää ja osoittaa paremmin. 

Olen kuitenkin tällä hetkellä tyytyväinen, että osa näytöstä on jo takana :) Mutta blogi voi pysyä vähän epäsäännöllisenä vielä seuraavat kaksi viikkoa, mutta toivottavasti silti pysytte mukana :)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä tutkintoviikolle! :) Kuulostaa jänskältä! Mulla on kokemusta vähän vastaavasta. Opiskelen neljättä vuotta luokanopeks ja tein viime vuonna ensimmäisen opetusharjoittelun. Vaikka olen tehnyt paljon sijaisuuksia, oli tosi jänskää pitää oppituntia kun oma proffa katsoo silmä kovana takapenkillä. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :) Joo se on kyllä aika inhottava tunne, kun tutkinnon vastaanottaja tuijottaa vain sinua ja sinun tekemisiä koko suorituksen ajan.

      Poista