sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Fit Me!

Ostin joku aika sitten uuden puuterin pakon edessä, kun IsaDoran puuterini loppui. En löytänyt parista kaupasta ollenkaan IsaDoran meikkejä, joten oli pakko valita jokin uusi puuteri tilalle. Nappasin vain jonkun Maybellinen puuterin ja se osoittautui todella huonoksi puuteriksi. 

Perjantaina meikatessani huomasin meikkivoiteeni vetelevän viimeisiään, joten suuntasin kauppaan ostamaan uuden meikkivoiteen. Huomasin meikkivoiteiden vieressä Fit Me!-sarjan puuterit ja päätin ostaa sellaisen kokeiluun - ei se voi ainakaan huonompi olla, kuin edellinen.


 

Puuteri osoittautui ihan hyväksi, mutta vieläkin paras puuteri mielestäni on IsaDoran puuteri. Huomasin myös, että Maybellinen puutereissa on todella huonot puuterisienet, verrattuna IsaDoran puuterin mukana tulevaan puuterisieneen. Ajattelin nyt vähän koluta nettikauppoja ja tilata itselleni puuterisiveltimen.

Onko kellään kokemuksia näistä Fit Me!-sarjan tuotteista ja mitä olette niistä pitäneet?

2 kommenttia:

  1. Mulla ei ole vielä kokemusta noista. Olen tosin miettinyt, niiden testaamista! :) Nistä saattais löytyä tarpeeksi vaalea värikin mulle. Mun iho on niin hankalan vaalea, ettei esim. Lumenella ole yhtäkään mulle sopivaa sävyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm oliskohan toi 105 sävy sitten sulle sopivan vaalea... Kun itsellänikin on todella vaalea iho ja tämä on ainut meikkivoide tähän asti, mikä on sopivan vaalea.

      Poista