keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Matkahaaveita 1

Pimeys on aiheuttanut mulle (niin kuin monille muillekin) kauhean matkakuumeen! Matkakuumeen vuoksi selailin hieman rantapallon sivuja ja lueskelin eri kohteista, joissa haluaisin vielä joskus käydä. Teinkin tämän pohjalta kohteista pienet kollaasit ja jaon nämä postaukset kahteen osaan, koska kohteita tuli sen verran paljon.


 

ISLANTI - Yksi sukulaiseni on käynyt Islannissa muutamaan kertaan ja on pitänyt paikasta todella paljon. Itse haluaisin kokea ja nähdä Islannin jylhät maisemat, vesiputoukset ja kuumat lähteet.

 

IRLANTI, DUBLIN - Euroopassa on paljon kaupunkeja, joissa haluaisin vielä käydä ja yksi ehdoton suosikkikohde olisi Dublin. 

 

RANSKA, PARIISI - Pariisiin haluaisin tehdä pidennetyn viikonloppu reissun ja tottakai oikeastaan vain Eiffel-tornin takia. Itse ranskalaiset ja heidän kulttuuri ei kovin innosta, mutta Pariisissa on mitä upeimpia kohteita, esim. Riemukaari.

 

ITÄVALTA, SALZBURG - Olen käynyt ennenkin Itävallassa, mutta sillon kävin vain pelaamassa lentopalloa jossain kylässä ja kävimme päivän reissun Wienissä. Salzburg on oikeastaan kohde, johon Kimmo on aina halunnut ja se on alkanut kiinnostamaan myös minua.

 
 (kuvat haettu googlen kuvahaulla)

SKOTLANTI - Skotlantiin olen halunnut jo pitkään ja arvoimmekin Skotlannin ja Italian välillä, kun mietimme häämatka kohdettamme. Skotlannissa minua kiehtoo upeat maiset, linnat ja Callanishin kivikehä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti