lauantai 18. tammikuuta 2014

Matkahaaveita 2

Tässä olisi nyt toinen osa minun tämän hetkisistä matkahaaveista. Tämä eri kohteiden selaaminen ei muuten auta tähän matkuumeeseen millään tavalla, koska kokoajan löydän uusia ja kiinnostavia paikkoja, mihin voisin samantien lähteä.

 

UUSI-SEELANTI - Uusi-Seelanti on kiinnostanut minua jo monta vuotta ja minulle ei olisi niin suurta väliä mihin tuolla Uudessa-Seelannissa menisin.

 

THAIMAA, PHUKET - Phuketti on varmaan matkahaaveitteni viimeisellä sijalla, koska en näe mitä ihmeellistä tuossa Thaimaassa on. Mutta juurikin tämän takia haluan sielä käydä katsomassa, että miksi ihmiset ovat niin innoissaan Thaimaasta.

 

INDONESIA, BALI - Tuttuni kävivät Balilla häämatkalla ja sanoivat, että kohde on oiva paikka nimenomaan rentoutumiseen. Joten, kun haluan rantalomalle ja vain rentoutumaan, niin on Bali ehdottomasti yksi vaihtoehto listalla.

 

YHDYSVALLAT, NEW YORK - Ja vihdoinkin tuli se kohde minne haluaisin kaikista eniten päästä! Mua niin harmittaa, etten päässyt vuonna -09 käymään New Yorkissa, kun olin käymässä Bostonissa. Tämä matka on vielä joskus pakko tehdä :).

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti