perjantai 24. tammikuuta 2014

Puhuttelevat tyylit

Olen taas viime aikoina viettänyt monta hetkeä lookbook:n syövereissä ja löysin sieltä monta tyyli, mitkä jollain tavalla minua puhuttelevat.

 
 by LYDIA ELISE MILLEN .., 25 year old BLOGGER @ LYDIAELISEMILLEN.COM from Watford, United Kingdom (www.lookbook.nu)

Tämä ensimmäinen tyyli on eniten sitä, mitä minä voisin laittaa päälleni. Housut ovat ehkä aavistuksen liian rohkeat, mutta nahkarotsi, suuret korut ja musta paita ovat juuri sellaisia, mitä minä tykkään käyttää.

 
 by Gabriela W., 23 year old girl from Poland (www.lookbook.nu)

Tässä kokonaisuudessa tykästyin pehmeisiin ja lämpimiin vaatteisiin, joiden vastapainona on lyhyempää helmaa ja mustaa väriä. 

 
 by Jess A., 20 year old fashion mugger from Poland, Poland (www.lookbook.nu)

Olen monissa blogeissa ihastellut asukokonaisuuksia, joissa on vain mustaa ja harmaata käytetty. Tämäkin ylläoleva kokonaisuus on klassisen kaunis ja tällaista minäkin voisin pitää koska tahansa :). 

 
 by Adriana G., 24 year old personal style blogger from Mexico (www.lookbook.nu)

Ja viimeisenä pieni väritäplä kaiken tumman keskellä. Oikeastaan tässä asussa ihastuin vain takkiin. Itselläni ei ole kuin yksi oikein kirkkaan värinen takki ja nyt aloin haaveilla tämmöisestä pitkästä takista esim. punaisena.

2 kommenttia:

  1. Tosi ihana postaus! ♥

    ♥~ http://whenyourheartbeats.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ja kiitos blogisi linkistä - pitää tsekata :)

      Poista