torstai 23. tammikuuta 2014

Ranteillekin kultaa

 

Hankin juuri vähän aika sitten pari kultaista kaulakorua ja tällä viikolla korurasiaan tuli uusi kultainen ihanuus. Huuto.net:stä huusin Sheinsiden kultaisen rannekorun vain hintaan 4,50€ ja tämä kaunis rannekoru kotiutui minulle maanantaina. Mulla on kyllä useampi kultainen kaulakoru, mutta rannekoruista mulla löytyy enemmän hopeisia koruja - tämä olikin siis oiva lisä asukokonaisuuksia ajatellen :)

Olen todella huono käyttämään Huuto.net:ä, koska yleensä käyn kaiken ostamassa uutena kaupasta. Nyt kuitenkin päätin pitkästä aikaa tutkiskella sivuston koruvalintoja ja tämä ei varmasti jää viimeiseksi kerraksi, kun Huuto.net:stä tilaan koruja. 
Ennen, kun olen jotain huutanut kyseiseltä sivustolta, niin olen vain valikoinut tuotteita, joissa on osta heti hinta. Nyt kuitenkin jaksoin odottaa tätä korua koko myyntiajan ja onnistuinkin tekemään voittavan huudon. 

Mietinkin, että voisin jossain vaiheessa, kun koulusta tulee kiireettömämpi aika, käydä omia vaatteitani läpi ja laittaa Huuto.net:n myyntiin :).

Mitäs mieltä olette rannekorusta - hitti vai huti?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti