torstai 9. tammikuuta 2014

Today's Wish Outfit

Today's Wish Outfit
Kokosin taas pitkästä aikaa unelma-asukokonaisuuskollaasin, jossa näkyy sellaisia elementtejä, joita olen jo pitkään mielessäni pallotellut.


Mietin juuri muutama päivä sitten, että koskahan oikein meinaan ne mustat saapikkaat hankkia, kun ne olisi pitänyt hankkia jo syksyllä. Mulla oli aikaisemmin todella hyvät mustat saapikkaat, joissa oli juuri sopivasti korkoa, mutta ne olivat jo aikansa eläneet. Nyt olen jo muutamia eri saapikkaita kokeillut kenkäkaupoissa, mutta mikään ei ole oikein miellyttänyt minua. 
Uusia bleisereitä pitäisi hankkia ja varsinkin punaiset bleiserit miellyttävät silmääni. En vain ole törmännyt vieläkään sopivaan yksilöön ja netistä en jaksa alkaa bleisereitä tilailemaan. Mun on pakko päästä aina sovittamaan bleisereitä, että ne varmasti istuvat hartioista hyvin.
Omistan upean hopeisen Guessin rannekellon, mutta haluaisin sen kaveriksi hankkia kultaisen rannekellon. Kelloonkaan ei tarvitse enää käyttää kauheaa rahamäärää, kun nättejä kullanvärisiä rannekelloja löytyy myös esimerkiksi Glitteristä. 

2 kommenttia:

  1. Upea asu! Toi bleiseri on mahtava!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse kans tykästyin tohon bleiseriin :) Heti tuo vähän eloa tuo musta väri yhdistettynä punaiseen :)

      Poista