lauantai 18. tammikuuta 2014

Uutukaisia

Meinasin tänään jättää koneelle menon kokonaan väliin, mutta olen koko päivän maannut sohvalla laiskotellen, joten oli pakko saada jotain muuta tekemistä. Tänään ulkona oli upea sää, mutta liian paljon pakkasta, että minä olisin viitsinyt mennä ulkoilemaan. Kuitenkin sen verran ulkona kävin, että kuvasin auringonpaisteessa pretty.fi:stä tilaamani tuotteet.

Kerroinkin jo aikaisemmin, että minun pitäisi ostaa kunnon puuterisivellin ja tämmöisen löysinkin nopeasti, kun selailin pretty.fi sivuja.


 

Sivustolla silmiini osui myös jotain muuta, mikä mun oli pakko klikata tilaukseen. Olen aikaisemmin käyttänyt IsaDoran puuteria, josta tykkäsin kovasti, joten halusin nyt kokeilla myös IsaDoran luomivärejä. Ostoskoriin klikkasin luomiväripaletin, jossa on ruskean eri sävyjä - yllätys yllätys.




 

Luomivärejä en ole kerennyt vielä testailemaan koulupäivien takia, mutta huomenna ajattelin ottaa luomivärit ensimmäiseen kokeiluun :)

Onkos kellään kokemusta näistä IsaDoran luomiväreistä?

//I bought a new eye shadow palette (IsaDora) and a powderbrush from pretty.fi.//
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti