sunnuntai 5. tammikuuta 2014

What is your hope for the new year?

Mietin vuoden viimeisenä päivänä, että mitä minä odotan ja haluan vuodelta 2014. Olen tämänkin jälkeen miettinyt tätä, joten päätin purkaa ajatuksiani myös tänne blogin puolelle.

 

Olen jo pitkään haaveillut seitsemännestä (jos lasketaan peitetty tatuointi mukaan niin kahdeksannesta) tatuoinnista ja minulla onkin jemmassa Kimmolta saatu lahjakortti Putkaan. Olisin halunnut tatuoinnin jo viime vuoden puolella, mutta aika ei yksinkertaisesti riittänyt tatuoinnin suunnitteluun tai ajan varaamiseen. Nyt olen kuitenkin aika selvillä mitä haluan seuraavaksi tatuoinniksi - tai oikeastaan niitä ideoita on jo kaksi ja voi olla, että ne molemmat toteutuukin. Ajattelinkin tämän kuun tutkintotilaisuuden jälkeen suunnistaa Putkaan ja vihdoinkin varata itselleni tatuointiajan! :)

Toivon kaikista eniten, että saamme talomme valmiiksi jouluun mennessä. Rakentaminen alkaa keväällä ja osa talosta tulee pakettina, mutta silti meillä on hirveästi tekemistä, että talo on joskus muuttokuntoinen. Olen vain haaveillut koko syksyn ja talven, että ensi joulu vietetään meidän omassa talossa :).
Talosta puhuminen on aiheuttanut myös itselleni hieman stressiä, koska haluaisin kertoa teille vaikka mitä siitä, mutta en halua muutaman ihmisen tietävän asiasta mitään, joiden tiedän lukevan blogiani. Harmittaa myös, että emme voi Kimmon kanssa pitää julkisena blogia, minkä loimme viime keväällä taloa varten ja sitä olisi ollut hauska kirjoittaa yhdessä.

 

Tänä vuonna haluan ja aion olla onnellinen! Olin onnellinen myös viime vuonna, mutta vuoteen mahtui myös yhden ystävyyden loppuminen, mikä synkensi vuotta. Kuitenkin nyt tiedän ketkä ihmiset ovat ne oikeat ihmiset minulle ja heidän kanssaan aion tehdä tästä vuodesta ikimuistoisen! :)

Meillä on alkanut nyt pienin askelin matka kohti terveellisempää elämää ja toivon, että askeleet vain kasvavat vuoden aikana. 

 

Meidän luokan olisi tarkoitus valmistua huhtikuun lopussa, mutta vielä en uskalla ajatella valmistumistani varmuudella. Edessä on kaksi vaikeaa näyttöä, joten voi olla, että valmistuminen siirtyy loppuvuoteen. Mutta yritän kaikkeni, että valmistuisin joskus tämän vuoden puolella.

Tänä vuonna haluan matkustaa, enkä nyt tarkoita, että välttämättä ulkomaille. Olemme sopineet jo Kimmon kanssa, että kesällä lähdemme muutamaksi päiväksi Lappiin ja pohjois-Norjaan. Tämäkin matka minulle riittää, mutta olisihan se kiva myös tehdä joku max viikon matka jonnekin kauemmaksi :). Mutta matkalle lähdetään vain, jos aikaa ja rahaa riittää, koska näistä kummastakin suurin osa menee siihen talon rakentamiseen.

2 kommenttia: