maanantai 17. helmikuuta 2014

Hyvät uutuudet

Heippa! Nyt kerkesin vihdoinkin koneelle, kun päivä meni koulussa ja sitten on pitänytkin juosta paikasta toiseen koko ilta. 

Tilasin pari viikkoa sitten H&M:ltä uusia juttuja itselleni ja tänään hainkin paketin postista. Paketista kuoriutui seuraavat asiat:


Ensin mun oli tarkoitus tilata H&M:ltä pelkät treggingsit, mutta sitten hiiri alkoikin kummasti klikkailemaan muutakin ostoskoriin. Kaikki nämä kolme tuotetta ovat kirjaimellisesti uusia minulle. Nimittäin en ollut kuullutkaan mistään treggingseistä, en ole ikinä omistanut paksumpia mustia sukkahousuja ja minulta ei myöskään koskaan ole löytynyt pientä mustaa olkalaukkua. Tai onhan minulla ollut mustia olkalaukkuja, mutta ne ovat olleet joko todella suuria tai sitten niin pieniä, että hyvä, kun rahapussin saa juuri ja juuri sinne mahtumaan. 

Treggingsit olivat niin halvat, että mun oli pakko ne tilata. Suurin pelkoni oli, että ne ovat minulle aivan liian lyhyet, mutta eipäs ollutkaan! Housut olivat oikean kokoiset ja kivan tummansiniset. Ja vois jessus ne on mukavat - ei kiristä mistään!

Mustat sukkahousut... Mulla on missio, että tänä keväänä yritän käyttää hameita ja vilukissana en voisi kuvitellakaan pitäväni hameita näin viileällä kelillä ilman mitään paksumpia sukkahousuja. En ole sukkahousufani, joten katsotaan tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina vai surullinen katastrofi.

//New things from H&M.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti