maanantai 3. helmikuuta 2014

Kuulumisia ja arvontamietteitä


Heippa! Ajattelin tulla pyörähtämään täällä blogin puolella kertomaan kuulumisia - ehkä hieman kouluhommatkin alkoivat kyllästyttämään.

Koin sunnuntaina mukavan yllätyksen, kun kuulin voittaneeni Curiouser&Curiouser-blogin arvonnasta itselleni KICKS:n tuotepaketin :). Mua vähän viime kuussa harmitti, kun en saanut helmikuun LivBoxissa, kun ne oli jo loppuunmyyty. Mutta nyt tämän voiton myötä mua ei enää harmita yhtään, että yksi LivBox-paketti jää väliin, kun saan ihanan paketin KICKS:ltä! :)

Tämä viikko tuntuu ainakin kalenterimerkinnöistä katsoen ihan hyvältä: perjantaina ja lauantaina meillä on keittiönsuunnitteluaikoja ja perjantaina illalla menen Hennan kanssa valokuvauskurssille. Me ollaan odotettu tuota valokuvauskurssia jo pitkään ja jotenkin tuntuu hassulta, että nyt se sitten oikeasti alkaa :). 

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että haluaisin pitää jonkinlaisen arvonnan täällä blogin puolella. Ainut asia, mikä on mua estellyt arvonnan järjestämisessä, on ollut se, etten ole varma onko sielä ruutujen toisella puolella ketään arvonnoista kiinnostuneita? Toivoisinkin nyt tämän postauksen kommenttiboxiin, että jättäisitte arvonnoista kiinnostuneet henkilöt kommenttia ja ehdotuksia esimerkiksi arvonnoista.

2 kommenttia:

  1. tääl on kiinnostunu! :L arvo itses, ni voin ottaa sut meille asuun...mwhahhaha :'D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että sä et kauaa mua kattelis, kun en suostuis syömään sun kasvisruokias :D

      Poista