keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Lauantain juhlinnat

Onhan tämä jo aika saavutus, kun näin keskiviikkona saan aikaiseksi tehdä postauksen meidän rilluttelu lauantaista. Koulussa olen viettänyt viimeiset kolme päivää, joten sen takia jätin tämän postauksen teon näin myöhäiseksi.

Tosiaan lauantaina olin Hennan kanssa pitkästä aikaa viihteellä - viime kerrasta taitaa olla aikalailla reilu vuosi, kun viimeksi yhdessä kävimme baarissa.

Alkuilta vietettiin Hennan luona ja Henna meikkasi mut samalla. Ai, että mä rakastan aina Hennan tekemiä meikkejä! :) Osasi tehdä juurikin sellaisen meikin, mitä pyysin ja olin todella tyytyväinen taas lopputulokseen. Meikkiin tosiaan halusin violettia luomiväriä, koska vaatteeni olivat mustat, joten halusin edes meikkiin väriä. Henna käytti meikkiini ainakin paria eri violettia - toinen oli minun Italiasta tuoma tuliainen hänelle: Sephoran luomiväripaletti.


Kymmenen jälkeen suunnistimme baariin ja viihdyimme hyvin tappiin asti. Hennan kanssa baarissa menee aika aina todella nopeasti ja välillä oikein toivoi, että kello hidastaisi hieman kulkuaan. Näitä tyttöjeniltoja pitää kyllä useamminkin viettää :).


4 kommenttia: