torstai 20. helmikuuta 2014

My Thursday

Mä olin tänään taas kotosalla koko päivän ja yritin pitää kameraa vieressä koko päivän, että voisin tehdä päiväni kuvina-postauksen. Nämä vapaapäivät ovat pitkälti aina samanlaisia, koska tykkään rutiineista. Silti tuntuu, että vapaapäivänä tunnit kuluvat liian nopeasti ja en saa tarpeeksi aikaiseksi, esimerkiksi tehtyä koulujuttuja.

Tänään heräilin vasta kahdeksalta, koska olin niin väsynyt kolmesta työharjoittelupäivästä. Aamulla suihkautin pitkästä aikaa Victoria's Secretin Strawberries & Champagne-tuoksua ja vielä näin illallakin tuoksu on pysynyt ihossa ja vaatteissa hyvin :).

Tein heräämisen jälkeen vielä nopeasti yhden koulujutun valmiiksi ja sitten lähdinkin kauppaan. Mulla on nyt auto korjauksessa, joten ajelen Kimmon vanhempien pienellä autolla. Paina sanalla pieni... Oikeasti musta tuntuu, että olen joku jättiläinen, kun tuohon pikku purkkiin istahdan :).



Kissat eivät ole päässeet nyt kolmeen päivään ulos, kun minä olen ollut työharjoittelussa ja Kimmo töissä. Kaupasta, kun koitiuduin, niin meninkin heti tunniksi kissojen kanssa ulos. Ulkona katselin, kun hieman aurinko säteili pilvien raosta ja mä taas totesin, että odotan niin kovasti kevättä. Mun mielestä ei tarvitsisi tulla enää yhtään pakkasta tai lunta. Tän pimeyden jälkeen pienikin valoisuus tekee ihmeitä.


Täällä blogin puolellakin on tullut jo moneen kertaan todettua, että mun yleisin lounas on valmiskanasalaatti. Lähikaupassa ei tänään ollut kanasalaattia, joten nirsona ihmisenä tyydyin vain leipään. Meillä oli aika kiire ilta, joten ei ehditty Kimmon kanssa syödä edes päivällistä, joten mä niin jo odotan huomista lämmintä ruokaa.


Mahtipontisen lounaan jälkeen suunnistin suihkuun ja kello näytti pelottavasti jo niin paljon, että mun oli pakko istahtaa koneen äärelle tekemään koulujuttuja. Olinkin yllättynyt, kun sain kertaistumalla valmiiksi yhden koulujutun, mikä liittyy meidän seuraavaan tutkintotilaisuuden

Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt Doven shampoota ja hoitoainetta ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. Hiukset jäävät ihanan sileiksi ja pehmeiksi suihkun jälkeen :).



Meillä oli tänään pankissa tapaaminen, joten olihan mun pakko laittaa vielä naamakin kuntoon. Tänään ei innostanut kovinkaan paljon meikata, joten menin aika perusmeikillä.

Vaatteet valitsin hieman ajatellen tänään aamulla tekemääni kollaasia, jossa oli vaaleat farkut ja raitapaita. Raitapaidaksi valikoitui taas KappAhlista hankkimani paita.

Mulla on muuten täysin loppunut ideat miten hiuksiani laittaisin. Tai ehkä ne eivät ole loppuneet vaan taitoni eivät riitä uusiin juttuihin. Eli, jos jollakin on heittää jotain helppoja kampauksia, mitkä sopivat arkeen, niin antaa tulla :).




Illan löhösinkin taas sohvalla ja yritin hieman rentoutua, etten koko ajan stressaisi tulevaa tutkintotilaisuutta. Nyt kello on jo sen verran, että taidan hiippailla puhdistamaan naamani ja kömpiä sänkyyn :) Tällainen oli minun tavallinen torstaini! :)


//Today I spent a very ordinary Thursday, which included a study, being outdoors, watching TV series, etc...//

6 kommenttia:

  1. Nice moments!
    New outfit post on my blog, check it out and let me know your opinion, I'll be happy to read what you think of it!
    XOXO
    Ylenia

    VastaaPoista
  2. Aaah, ihana raitapaita! Niissä on niin kevätfiilistä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on - ei malttaisi muita paitoja käyttääkään :)

      Poista