maanantai 31. maaliskuuta 2014

Instagram

Taas olisi aika jakaa Instagram-kuvia täällä blogin puolella. Mulla vaihtui puhelin ja tämän uuden puhelimen kamera on paljon parempi, kuin vanhan, joten Instagramia olen päivitellyt paljon ahkerammin. Anteeksi siis kuvapläjäyksestä.


1. Äitin kaveri teki hauskimpia mokkapaloja, mitä olen nähnyt. 2. Diego jaksaa vieläkin nautiskella Kimmon ostamasta pedistä. 3. Joka kuukausi Instagramissa näkyy lukuhetkeni, mä vaan rakastan muoti ja kauneus lehtiä. 4. Totesin, että uudella kännykällä on paljon helpompi ottaa selfiekuvia, kuin vanhalla.

 

1. Hennan kanssa treffattiin yks päivä ja miten ikinä meidän yhteiskuvat ei onnistu? 2. Kävin kampaajalla ja nyt on taas tyvikasvu piilossa :). 3. Kimmo toi mulle kauniita violetteja tulppaaneja. 4. Keväiset auringonpaisteet ovat kauniita.

 

1. Tein elämäni ensimmäisen jauhelihapiirakan. 2. Tampereella kävin ottamassa pari tatuointia. 3. Olen yrittänyt lukea yritysopintoja. 4. Olen taas katsonut hävyttömän paljon Mentalist-sarjaa.

 

1. Terveellinen välipala. 2. Kerrankin ehtisin saada Härskistäkin kuvan - yleensä kuvat ovat tärähtäneet, kun jäbä on jo lähtenyt pois kameran edestä. 3. Raision Myllyssä syömässä. 4. Lauantaina kävimme Raumalla. 
 
 

1. Henna meni puhumaan irttareista, joten mun oli pakko suunnata kauppaan. 2. Meidän mökki ja meidän tämän hetkinen koti. 3. Eilisen aamun lenkkimaisemia.

//You can follow me in Instagram lillil89//



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti