torstai 6. maaliskuuta 2014

Lontoo kutsuu!

Heippa! Mä olen nyt ollut pari päivää ihan innoissani, kun Kimmo päätti yllättää mut ja sanoi, että toukokuussa lähdetään sitten Lontooseen! Olen koko alkuvuoden kinunut jotain viikonloppureissua ulkomaille ja Kimmo ei ole aikaisemmin innostunut asiasta. Nyt kuitenkin hän oli  katsonut jo valmiiksi halvat lennot ja hotellejakin oli hieman vilkuillut. Vielä ennen, kun varaamme matkat, odotamme siskoni ja hänen poikaystävänsä päätöstä, että haluavatko he lähteä reissuun meidän kanssa.



Itse olen käynyt Lontoossa kaksi vuotta sitten siskoni kanssa ja reissu oli todella kiva! Täältä löydät kuvia reissustamme: KLIK!. Varasimme Ryanairilta halvat lennot ja otimme jonkun todella halvan hotellin, mikä ei kauneudellaan häikäissyt. Hotellilla emme käyneet kuin nukkumassa ja suihkussa, joten ei sen sillon tarvinnutkaan olla mikään maailman mahtavin. Nytkin katselimme Kimmon kanssa suht halpoja hotelleja, ettei matkaan ihan hirveästi menisi rahaa.

Kävimme siskoni kanssa monissa paikoissa, mutta silti niin paljon jäi näkemättä. Suunnittelimme Kimmon kanssa, että ainakin menemme British Museumiin ja yritämme uskaltaa mennä London Eyehin :). Käymme myös läpi nekin kohteet, missä minä kävin pari vuotta sitten, koska Kimmo ei ole koskaan Lontoossa käynyt. En millään malttaisi odottaa toukokuuta! :)

//We will travel in May to London with my husband!//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti