lauantai 22. maaliskuuta 2014

Mukava päivä

Moikka! Mä nukuin tänään pitkään ja nyt olen nauttinut aamupalasta aivan rauhassa. Ulkona paistaa aurinko ja tuntuu siltä, että tästä päivästä on tulossa ihan mahtava! :) 


Illalla suuntaan luokkalaisteni kanssa iltaa viettämään ja on todella kiva lähteä heidän kanssaan ulos, kun koskaan ei tällä porukalla olla iltaa vietetty. Illan ruokapuoli suunniteltiin nyyttärimeiningillä, eli jokainen tuo jotain. Mä en ole vahva suolaisten väsäämisessä, joten tein meille jälkkäriksi tutun mandariinijuustokakun.

Oli kiva nauttia aamukahvi uudesta aprikoosin värisestä muumimukista, jossa muumimamma komeilee. Nythän oli siis tullut uudet muumimamma ja -pappa mukit ja minä kotiutin ne heti Prismasta, kun siellä ne olivat ainakin tarjouksessa. Tästä tulikin mieleen, että oletteko te muut muumimukikeräilijät jo saaneet itsellenne Toven Juhla-mukin, jonka sisäreunaa koristaa silmälasit? Mä olen niitä joka kerta yrittänyt etsiä kaupoista, mutta kaikkialla tuntuu olevan mukit loppuunmyyty.

Nyt lähden laittamaan itseäni kuntoon ja suuntaan vielä kauppaan, jotta kerkiän syömään kotona ennen illanviettoa. Hauskaa ja leppoisaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Munkin silmään on pistänyt nuo uudet muumimukit, mutta en ole viitsinyt ostaa, kun kaapit notkuu pullollaan muumimukeja! :D toven mukin aion myös hankkia ja juurikin niillä silmälaseilla varustettuna, mutta aina ovat loppu...mur!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin on kaapit täynnä muumimukeja, mutta aina ne uudet mukit on pakko ostaa, kun ne on niin ihania! :D

      Poista