perjantai 28. maaliskuuta 2014

New Tattoos

Kerroin parisen kuukautta sitten, että sain Kimmolta syntymäpäivälahjaksi tatuointilahjakortin Tampereella sijaitsevaan Putka-liikkeeseen. Tammikuun lopussa varasin itselleni ajan ja sain sen jo maaliskuun loppuun - olin jo varautunut paljon pidempään jonoon. Keskiviikkona kävin hakattavana ja nyt kyynärvarttani ja nilkkaani koristaa kauniit tatuoinnit :).


Keskiviikkona otin tatskoista kuvat vain puhelimella - ajattelin kunnon kuvat ottaa vasta, kun ne ovat parantuneet.

Mulle tehtiin ensin tuo sulkatatuointi nilkkaan ja pelkäsin, että se sattuu taas ihan hirveästi. Mulla on monta vuotta sitten tehty tatuointi oikeaan jalkaan samaan kohtaa ja se sattui todella paljon. Nyt ei sattunut yhtään! Mulla vaan polvi ja lonkka tuli kipeäksi huonosta asennosta, ei muuta. Sulkaan olen kyllä todella tyytyväinen - siitä tuli juuri sellainen kuin halusinkin :).

Kyynärvarteen otin tekstin ja siitä tuli isompi, kuin ensiksi piti. Olisin halunnut ranteen sisäpuolelle (kämmenen alapuolelle) sanan strong tai stay strong pienempänä, mutta tatuoija sanoi, että siitä kohtaa tatuoinnit kulahtavat todella nopeasti. Paikaksi valittiin sitten kyynärvarsi ja tämäkään tatska ei sattunut. Nyt voi ensi kerralla mennä taas hyvillä mielin ottamaan tatuointia, kun tämä kerta oli niin mukava :).

//My new tattoos.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti