keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Onnistunut ostosreissu

Heippa! Mä olen viime päivät vältellyt tietokonetta syystä, jota en tiedä. Ei vain ole ollut fiilistä tulla koneen äärelle ja tämän takia blogin puolella on ollut hiljaista. 


Kävin tänään pyörähtämässä Ideaparkissa, kun kipeästi tarvitsin uudet mustat farkut. Suunnistin suoraan Vero Modalle, jossa ihana myyjä auttoi minua löytämään juuri minulle sopivat farkut. Mun on aina todella vaikea löytää sopivia housuja, kun ne on usein liian lyhyet tai sitten sopivan mittaiset, mutta eivät istu muuten hyvin. Nyt kuitenkin pituus oli juuri ihanteellinen ja farkuista löytyi matala vyötärö, mistä itse tykkään. Pitää jatkossa aina käydä vetämässä myyjän hihasta, koska ostosten teko tuntui niin paljon helpommalta ja farkkujen osto oli varmempaa. Ideaparkin Vero Modalla on kyllä erittäin asiansa osaavia myyjiä :).

Vero Modasta lähti myös leopardikuvioinen paita matkaan ja tästä yritän saada paremmin kuvaa tulevissa asupostauksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti