maanantai 24. maaliskuuta 2014

Uusi puhelin

Nyt minua seuranneet saattavat hieraista silmiään otsikon takia, että miksi minulla on taas uusi puhelin, kun juuri loppuvuodesta ostin aikaisemman puhelimeni. Lauantaina olin luokkalaisteni kanssa iltaa viettämässä ja olin laskenut puhelimeni nojatuolille - HUOM! matalalle nojatuolille. Puhelin sitten tipahti tuolilta laminaatille ja näyttö halkesi neljästä kohtaa. Itsehän olen tiputtanut puhelintani pari kertaa kivilattialle n. 160cm korkeudelta ja puhelimelle ei ole tapahtunut mitään.

Sunnuntaina lähdimme Kimmon kanssa ostamaan mulle uuden puhelimen, kun näytön korjaaminen olisi ollut niin kallista ja mulla ei olisi ollut sille väliajalle mitään puhelinta. Verkkokaupassa päädyin Samsung Galaxy S4-puhelimeen ja toivon, että tämä puhelin kestäisi.

Nyt, jos jollain on vinkkiä, mistä löytää hyviä kännykänkuoria, niin vinkkiä vaan kommenttiboxiin! 



//I broke my phone on Saturday and yesterday I bought a new replace the old one. This time I bought Samsung Galaxy S4.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti