lauantai 26. huhtikuuta 2014

Aussie rakkaus

Heippa! Kello on jo yli 11 ja mä olen vielä hereillä ja vieläpä koneen äärellä. Pääsin eilen yritysopintojen näytöstä läpi ja illalla olin niin poikki, että en jaksanut koneelle raahautua. Aamulla mulla olikin uusi tentti, kun suuntasin Tampereelle suorittamaan hygieniapassikoulutusta ja sekin meni läpi. Okei, kuka vaan vähänkin maalaisjärjellä ajatteleva ihminen pääsee siitä läpi :). Loppupäivän olo onkin ollut huoleton ja mua ei yhtään jännitä maanantaina alkava harjoittelu päiväkodilla, koska se on niin helppoa kaikkeen siihen nähden, mitä olen aikaisemmin tuossa koulutuksessa tehnyt.

Mutta nyt oikeaan asiaan. Mä olen useamman kerran käyttänyt Aussie-merkiltä 3 Minute Miracle Reconstructor-tehohoitoa ja olen siihen ollut todella tyytyväinen. Nyt kuitenkin ostin tämän tehohoidon tilalle Aussien Take the Heat 3 Minute Miracle Deep Treatment-tehohoidon, koska mun hiukseni helposti vaurioituvat kihartimista ja suoristusraudoista, vaikka hiuksissa olisi kuinka paljon lämpösuojaa. Olen nyt testaillutkin tätä tehohoitoa muutaman kerran ja voin kertoa, ettei Aussie ikinä petä. Hiukseni eivät ole ainakaan vielä ottaneet nokkiinsa kihartamisesta tai suoristamisesta ja hiukset jää ihanan pehmeiksi tehohoidon jäljiltä.


Aussien-tehohoitojen takia nyt vakavasti harkitsenkin, jos alkaisin myös käyttämään Aussien shampoota ja hoitoainetta. Onko kellään niistä mitään kokemuksia tai mielipiteitä?

//I have now used a few times Aussie's Take the Heat 3 Minute Miracle Deep Treatment and I really love it!//

2 kommenttia:

  1. Mä olen tykästynyt Aussien Miracle Moist-shampooseen. Tuoksuu ihanalle, vaahtoaa superhyvin ja tekee ihanat hiukset <3 hoitoaineita olen kokeillut muutamia, mutta niitä en kokenut kovin hyviksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä - tuota shampoota voisin kokeillakin! :) Aijaa, mikä niissä hoitoaineissa oli, ettet niitä kokenut hyviksi?

      Poista