tiistai 15. huhtikuuta 2014

Cover & Correct

Lauantaina jätin kertomatta vielä yhden ostokseni, koska minun mielestäni se on niin hyvä tuote, että se tarvitsi ihan oman postauksensa. Perjantaina ostin nimittäin Koskikeskuksen KICKS-myymälästä KICKS Concealer Cover & Correct-peitevoide trion. Halusin peitevoiteen, jolla saisin kunnolla peitettyä punoittavan ihoni poskien kohdalta ja myyjä suositteli minulle tätä tuotetta. Nyt olen käyttänyt tätä joka päivä ja olen kyllä täysin koukussa tähän! 


Nro 1 peitevoide on tarkoitettu punoittaville alueille ja tätä minä tarvitsen omaan naamaani eniten. 
Nro 2 peitevoide on tarkoitettu sinertäville alueille, esimerkiksi tummat silmänaluset saa hyvin tällä piiloon.
Nro 3 on taas ns. yleispeitevoide, jolla voi vielä piilotaa näpyt.


Myyjä suositteli levittämään peitevoiteen punoittaville alueille sormin ja silmänaluset taas kannattaa tasoittaa siveltimellä. Tämän takia ostin oman siveltimen peitevoidetta varten ja olenkin saanut tasaisesti levitettyä sen avulla peitevoiteen silmien alle. 

Peitevoiteen voi laittaa joko meikkivoiteen alle tai sen päälle - riippuu miten haluaa peitevoiteen auttavan. Päälle tuleva meikkivoide sulattaa sävyt yhteen, jolloin peitevoiteiden "teho" ei ole yhtä voimakas. Peitevoide siis kannattaa laittaa meikkivoiteen päälle, jos haluaa peitevoiteella paremman ja tasaisemman lopputuloksen.

Mä en ymmärrä miten olenkaan ennen voinut elää ilman kunnon peitevoiteita :).

//On Friday I bought from KICKS Cover & Correct-concealer trio.//

2 kommenttia:

  1. Täytyykin varmaan käydä Kickissä kattomassa tota :) Kiva blogi, liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa :) Kannattaa kyllä hankkia tämä tuote :)

      Poista