keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Herbina ja Argan Care testissä


Olen nyt testaillut paria tuotetta tämän kuun LivBoxista ja ajattelin jakaa teillekin omat mietteeni näistä kahdesta tuotteesta.

Boxin saavuttua innostuin eniten Herbinan puhdistusvaahdosta ja innostus vain jatkuu! Olen käyttänyt tätä nyt joka ilta, kun olen puhdistanut kasvoni meikistä ja tuote on ainakin minulle sopiva. Lueskelin netistä, että joillakin Herbinan tuotteet ovat kuivattaneet ihoa entisestää, mutta minä en tällaista ainakaan omassa ihossani huomannut. Puhdistusvaahto ei riitä yksinään poistamaan kaikkia meikkejä, mutta meikkipohjan saa ainakin pelkästään tämän vaahdon avulla putsattua. Käytän vielä meikkien puhdistuksessa ensin meikinpoistoliinoja, minkä jälkeen puhdistan naaman vielä tällä Herbinan puhdistusvaahdolla. 
Kaupassa katselin, että tämä maksaa vaivaiset 5,50€, joten aion kyllä tätä tuotetta ostaa jatkossakin! :)

Olen nyt kerran kokeillut Argan Caren hiusnaamiota ja tuote vaikuttaa ihan hyvältä. Ohjeissa sanottiin, että shampoopesun jälkeen pitäisi hiusnaamion antaa vaikuttaa hiuksissa 5-10 minuuttia. Enhän minä jaksanut kymmentä minuuttia suihkussa odotella ja hiusnaamio vaikutti minulla n. 5 minuuttia. Heti kuitenkin huomasin, että hiukseni oli ihanan sileät ja tuntui, että naamio auttoi edes hitusen kuiviin hiuksiini. Naamiota kuitenkin tulisi käyttää useammin ja varmaan pidemmän aikaa, jos haluaisi kunnolla yrittää pelastaa tätä kuivaa pehkoa :).

Olettekos te kokeilleet näitä tuotteita ja mitä mieltä olitte niistä? :) Hitti vai huti?

3 kommenttia:

  1. Toi puhdistusvaahto kuulostais niiiiiiin kivalle, mutta nuo vaahdot ei sovi mun iholle, ku niillä on tosiaan vähä tommonen kuivattava vaikutus! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, höh :/ Millainen iho sulla sitten muuten on? Mulla on sekaiho ja iho myös kuivuu todella helposti. Ihme, ettei tämä vaahto ole mun ihoani kuivattanut.

      Poista
    2. Mitenhän tätä kuvailisi... Mulla on rasvottuva iho, mutta se on aika pintakuiva. Ja olen todennu, että herkälle iholle tarkoitetut ja alkoholittomat tuotteet on passeleita. Mulle tuputetaan monesti rasvoittuvan ihon tuotteita, mutta ne vain pahentaa tilannetta, koska ne vain kuivattaa entisestään ja kun iho on kuiva, niin sitten se rasvoittuukin vielä enemmän. :/

      Poista