maanantai 14. huhtikuuta 2014

Huhtikuun LivBox

Mä aloin miettimään viime viikolla, kun postilaatikosta löytyi paketin saapumisilmoitus, että mikähän paketti mulle on tullut. Olin aivan täysin unohtanut, että LivBoxihan tulee aina näin kuun alussa :). 

Mun mielestä nyt on ehkä hieman liian paljon LivBoxin mukana tullut erilaisia kasvovoiteita ja vessankaappini ovatkin täynnä näitä erilaisia purkkeja. Jotkut ovat osoittautuneet todella hyviksi, jotkut taas odottelevat vuoroa, että viitsin heittää ne roskiin. Tällä kertaa LivBoxissa oli Ella Bachén Créme Tomate l'Originale vitamiinivoide, jota voi käyttää päivä- ja yövoiteena. En ole itse vielä tätä voidetta kokeillut, koska yritän ensin käyttää loppuun muita päivä- ja yövoiteitani. 
Nivean Pure & Natural vartaloemulsio oli aivan ihana! Sen tuoksu on hyvä ja se oikeasti teki ihosta todella pehmeän ja sileän tuntuisen. Nivea ei kyllä petä koskaan :).


Eniten innostuin Herbinan biohajoavasta puhdistusvaahdosta. Mä olen todella huono pitämään ihoani kunnossa ja meikit otan pois vain vedellä ja meikinpoistoliinoilla. Ajattelinkin nyt ottaa käyttöön meikinpuhdistuksessa tämän puhdistusvaahdon ja käyn luultavasti vielä ostamassa Herbinan ruusukasvoveden viimeistelemään puhdistuksen.


Olin ihan hämmästynyt, että paketista kuoriutui Ladyvitan tuote, mutta tämä taitaakin olla juuri tullut LivBoxin valikoimiin. Ladyvita Beauty ravintolisätabletit on luvattu ylläpitävän ihon, hiusten ja kynsien terveyttä ja suositeltu päiväannos on kolme tablettia. Kimmo tokaisia tämän laatikon nähdessään, että noihin on mummojen juttuja. Mä aloin ihan miettimään, että mullakin on ollut kyllä sellainen mielikuva, että Ladyvitan tuotteet olisivat hieman varttuneemmille naisille. Mutta nyt luulen, että olen ollut väärässä, koska tällaista ei ainakaan mainita paketin kyljessä. Itse aloitin näiden tablettien napsimisen perjantaina ja toivon, että ne oikeasti auttaisivat positiivisesti varsinkin hiuksieni kuntoon. Tämä jää nähtäväksi.



LivBoxissa oli vielä Argan Caren hiusten hoitonaamio ja syväkosteuttava muotoiluvoide. Hoitonaamioita en ole paljoakaan aikaisemmin kokeillut, joten innolla odotan, miten tämä hoitonaamio vaikuttaa hiuksiini :).

Ehdoton suosikkini kyllä näistä paketin tuotteista on tuo Herbinan puhdistuvaahto - löysitkö sinä suosikkisi? :)


2 kommenttia:

  1. Kannattaa muistaa, että nuo tabletit ei sinänsä hiuksiin vaikuta, vaan hiusjuuriin ja siihen uuteen hiukseen, mitä sieltä kasvaa. Naurattaa aina, kun (yleensä) teini-ikäiset, jotka jotain biotiinia tms popsii ja hehkuttaa, että ku hiukset on paljo paremmassa kunnossa. :D Itsekin olen jo kohta vuoden syöny yhdenlaista biotiini - C-vitamiini - mitä lie - valmistetta ja mulle on kasvanu hirveesti sellasta uutta babyhiusta niskaan ja tohon jakauksen kohdalle ja ohimoille. Eli hiuksia pitäisi tulla lisää! Muutenki hiukset on hyvässä kunnossa, mutta se taas on ihan hyvien hoitoaineiden ja tehohoitojen ansiota. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää :) Kyllä pitkälti hiusten kunto riippuu shampoosta, hoitoaineesta ja muutenkin siitä miten hiuksiaan hoitaa. Itsellä on niin ohuet hiukset, että helposti latvat kuivahtavat ja raitakohdat.

      Poista