maanantai 28. huhtikuuta 2014

Icepeak - väriä ulkoiluun

Mulla alkoi tänään työharjoittelu päiväkodissa ja tarvitsin jonkinlaisen takin ulkoiluja varten, mikä on tuulen- ja vedenpitävä. Takin tulisi myös harjoittelun jälkeen kelvata lenkkeilyyn, joten takin tulisi olla tarpeeksi kevyt. Ensin mietin, että lähden tällaista yksilöä etsimään urheiluliikkeistä, mutta ajattelin mennä kuitenkin Citymarkettiin, jos löytäisin sieltä takin hieman edullisemmin. Kiinnitin heti huomioni pinkkiin takkiin ja se taisi olla rakkautta ensisilmäyksellä.


Huomasin takin olevan Icepeakin ja ensin ajattelin, etten viitsi edes hintalappua katsoa, etten joudu pettymään kalliiseen hintaan. Hintalapussa kuitenkin komeili vain lukema 80€, joten uskalsin suunnata sovituskoppiin. Olen kuullut vain pelkkää hyvää Icepeak-merkistä ja ajattelin, ettei tuo hinta ole paha hyvästä takista. Otin sovituskoppiin myös Torstai-merkin takkeja, mutta en edes kokeillut niitä, koska tämä sievä pinkki takki oli vain niin täydellinen, että en halunnut mitään muuta. Urheiluvaatteissa tykkään kirkkaista väreistä, joten senkin takia tämä väri oli minun mielestäni juuri sopiva. Takissa on myös kivana yksityiskohtana taskujen vetoketjut limenvihreänä.



Mun piti ottaa takki vasta tänään käyttöön, mutta puin sen heti päälle, kun olin sen ostanut ja nyt olenkin käyttänyt sitä melkein joka päivä. Takki on todella mukava päällä ja todella hengittävä, ettei siinä tullut edes kuuma lämpiminä päivinä. Pitkästä aikaa tuntui rahan tuhlaamisen jälkeen, että nyt sijoitin rahat johonkin hyvään vaatteeseen :).

//Last week I bought a new sports jacket and I love it! Icepeak's jacket is wind- and waterproof and it is really breathable and lightweight.//

2 kommenttia:

  1. Mulla on melkeen samanlainen takki, värit on samat, mut merkki on Rukka! :D On ihanan pirtee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki kyllä sopii hyvin urheiluvaatteisiin - tuo kivasti piristystä lenkkipoluille :)

      Poista