perjantai 11. huhtikuuta 2014

Instagram

Instagramissa on pyörinyt kiva haaste: 100 happy days, jossa tarkoituksena on ottaa joka päivä yksi kuva, mikä tekee sinut onnelliseksi. Ja tämähän haaste nimensä veroisesti kestää sen 100 päivää. Mä olen tällä viikolla aikalailla unohtanut koko haasteen, kun mulla on ollut todella stressaava viikko. Koulujuttuja piti palauttaa perjantaiksi suuri määrä ja onneksi sain eilen illalla urakan valmiiksi. Tänään voi siis hyvillä mielin lähteä Tampereelle hieman ostoksille :).


1. & 2. Kahtena peräkkäisenä päivänä sain napattua auringonlaskusta kuvat. Tässä huomaa kuinka erilaiset auringonlaskut voikaan olla :).
3. & 4. Porukoilla oli kauniita tulppaaneja taas kerran, joten ei auttanut muu kuin mennä lähikauppaan ja ostaa itsellekin uudet kukat.


1. & 2. Sain kivat kuvat napattua Härkistä ja Diegosta tällä viikolla. Härski jäi kiinni itse teosta, kun yritti tunkea itsensä H&M:n laukkuuni.
3. & 4. Perus selfie. Keskiviikkona, kun tuli puol 11 aikaa illalla kotiin teatterista, niin Kimmo oli jättänyt ihanan lapun vessan peiliin :).


1. & 2. Mä olen nyt ollut todella innoissani lenkkeilystä ja violetit lenkkikenkäni ovatkin saaneet viime päivinä kyytiä. Salilla käytiin äitin kanssa, mutta jotenkin nyt ei löydy fiilistä reenata sisällä, kun ulkona vihdoin pitkän talven jälkeen paistaa aurinko.
3. & 4. Ollaan äitin kanssa pelattu melkein joka ilta Scrabblea ja on tosi hauska nähdä, kuinka sitä itse kehittyy ajattelemaan kirjaimia paljon moniulotteisimmin. Mä hurahdin myös ristikoihin - kiitos äiti.

//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti