perjantai 25. huhtikuuta 2014

Instagram

Heippa hei! Mä olen tällä hetkellä koululla suorittamassa yrittäjyysopintojen tutkintotilaisuutta (kääk, toivottavasti menee hyvin), joten ajattelin ajastaa tämän Instagram-postauksen valmiiksi. Jos blogi hiljenee tämän postauksen jälkeen kummasti, niin voitte päätellä miten tutkintotilaisuudessa meni.

Viimeisimmässä Instagram-postauksessa puhuin haasteesta, jossa on tarkoituksena lisätä 100 päivän ajan jokin kuva, mikä saa sinut onnelliseksi. Mulla on ollut nyt niin kiire ja stressi, että olen aikalailla unohtanut tämän haasteen. Instagramiin on kuitenkin taas muutama kuva tullut.


1. Vero Modan leopardipaita on ollut nyt kovassa käytössä. 2. Koulupäivän asua, tuona päivänä olinkin kuumeessa ja koin kuvottavaa oloa. 3. Porukoilla olen nyt paljon viettänyt aikaa, jossa tämänkin kuvan nappasin. 4. Pitkästä aikaa nutturapäivä!


1.-4. Mun Instagram-tili täyttyy aina kukkakuvista ja taas ei niiltä säästytty. Ihanaa, kun ulkona on jo alkanut krokukset kukkia.


1. Käytiin Kimmon vanhempien mökillä ja aloin vielä enemmän odottamaan kesää, koska heidän mökki on yksi mun lempparipaikoista kesällä. 2. Taisin katsoa muutamassa päivässä The Gladesin 3 tuotantokautta - hups. 3. Tein viikonloppuna appelsiinijuustokakun. Kakun piti olla ensin appelsiini-valkosuklaakakku, mutta Kimmo tuhosi valkosuklaat. 4. Perjantaina istuttiin iltaa siskoni ja Hennan kanssa muutama tunti.


1. Kissojen kanssa nautittiin pääsiäisenä lämpimästä ilmasta ulkona. 2. Diego ressukan tassu on taas tulehtunut ja tänään mennäänkin taas eläinlääkäriin. 3. Aurinkoinen sää ja sininen taivas. 4. Lämpimässä säässä oli ihana istuskella pihakeinussa ja nautti kylmää juotavaa.

//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti