keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Kuumeilua


Eilen, kun heräsin niin mulla oli hieman flunssainen olo ja meikatessa mua alkoi oksettamaan. En pystynyt aamupalaa syömään kuvotuksen takia ollenkaan, joten lähdin syömättä kouluun. Koulussa mulla oli kokoajan kylmä ja oksettava olo vaan jatkui. Ruokailussa en pystynyt syömään kuin vähän porkkanaraastetta ja kahvi meni sentään alas. Sinnittelin koulussa koko päivän ja kotona mittasin kuumeen: 38,2. Ihmekös, kun ruoka ei maistunut ja koko päivän oli kylmä. Menin viiden aikaan nukkumaan, tarkoituksena oli nukkua parin tunnin päikkärit, mutta heräsin tänään tuossa 7 aikaan. 

Mun piti eilen teille kuvata päiväni kuvina-postaus, mutta jostain syystä kuvien otto tyssäsi siihen, kun pääsin kotiin. Joku toinen päivä sitten uusi yritys, kun tästä tervehdyn :).

Mulle tuli toissapäivänä H&M:n paketti, josta esim. löytyi tuo kuvassa oleva huivi. Pitäisi nekin ostokset kuvata tänne blogin puolelle heti, kun energiaa taas löytyy.

Nyt menen suihkuun ja varmaankin valloitan sohvan loppupäiväksi. Hauskaa keskiviikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti