sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Lauantai kuvina

Eilen yritin pitää kameraa mukana, että saisin tehtyä päiväni kuvina postauksen. Hygieniapassikoulutus vei niin suuren siivun päivästä, ettei kuvia paljoakaan kertynyt. 



Aamulla heräsin jo klo 7, koska mun piti olla ennen kymmentä jo Tampereella. Aikaisin heräämiset viikonloppuisin pitäisi kieltää laissa, ei ole mun juttuni. 
Meikkini oli se tavallinen meikki mitä yleensä käytän, mutta nyt käytin Lumenen Blueberry-rajauskynää ja olen kyllä aikalailla siihen tykästynyt :) Sopii hyvin kevyempään meikkiin ja tuo silti kivasti eloa silmiin säihkeensä avulla :).
Päivän koru oli vain H&M:n kultainen kaulakoru - eilen ei oikein ollut intoa panostaa asusteisiin. Olen yrittänyt nyt tuhota tuota mun hyvin vanhaa Sarah Jessica Parkerin hajuvettä, että voisin "hyvällä" syyllä ostaa uuden hajuveden sen tilalle Lontoosta.


Diego poloinen joutuu nyt pitämään melkein kaksi viikkoa kauluria tassuissa olevan tulehduksen takia ja mun käy niin sääliksi tuota poikaa. Ennemmin itse lusisi kaikki mahdolliset sairaudet. Eilen suurin osa ajasta kotona menikin siihen, että vahdin Diegon ruokailut ja herra halusi rapsutuksia korvan taakse, kun ei itse pysty sieltä rapsuttamaan.


Illalla suuntasimme kalaan ja jaksoin kalastaa 10 minuuttia. Kimmo kalasteli paljon kauemmin ja mä makasin ison kiven päällä ja juttelin Hennan kanssa puhelimessa. Onneksi on nyt niin lämmin, että ulkona voi olla kevyissä vaatteissa pitkiäkin aikoja ja ei tarvitse pelätä, että vilustuisi :).


Ei niin tuottoisan kalareissun jälkeen menimme vielä siskoni ja hänen poikaystävänsä luo kahville ja pelaamaan Scrabblea. Sain juoda kahvina aika symppismukista eikös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti