tiistai 1. huhtikuuta 2014

Laura loves KICKS

Voitin alkuvuonna Curiouser&Curiouser-blogin arvonnassa KICKS:n tuotepaketin, jossa oli mukana KICKS:n käsivoide. Otin tämän joku aika sitten käyttöön, kun käsieni iho oli todella kuiva. Minun työssäni ihon pitää olla kunnossa, joten heti on toimittava, kun huomaa ihon menevän huonoon kuntoon.



Tuotetiedoissa luvataan käsivoiteen olevan suojaava ja kosteuttava. Voiteen pitäisi myös imeytyä nopeasti ja tehdä ihosta pehmeän ja sileän. Minä allekirjoitan jokaisen sanan! Voide imeytyi todella nopeasti ja heti kädet tuntuivat todella pehmoisilta. Itse pidän myös käsivoiteen tuoksusta, mutta herkkänenäisimmille tämä voide voi olla liiankin tuoksuva.

Minä olen löytänyt nyt minun The Käsivoiteen

2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Arvaat varmasti mitä käsivoidetta ostan seuraavaksi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti ostaa - itse olen niin tykästynyt tähän! :) Paras ominaisuus mun mielestä tässä käsivoiteessa on nopea imeytyminen. Illalla voi hyvin laittaa juuri ennen nukkumaan menoa käsivoidetta, eikä voide jää heti lakanoihin :)

      Poista