keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Lookbook

Mä olen Lookbookista yrittänyt etsiä hieman inspiraatiota kevään ja kesän pukeutumiseen, ja ette usko kuinka mun must have-lista on kasvanut! Sielä oli jo entuudestaan bleiserit, vaaleat farkut ja mustat saapikkaat ovat roikkuneet listalla jo syksystä asti. Nyt listaan on tullut monia muita, kiitos vain näiden upeiden asukokonaisuuksien:

by Jane D., 22 year old girl from Germany (www.lookbook.nu)

Bootsit! Olen koko alkuvuoden katsellut, kun monet bloggaajat ovat hankkineet itselleen, mitä upeimpia bootseja, mutta nämä bootsit upposivat minuun eniten! Näissä kolahtaa bootsien koristeet, koska tylsät perus mustat bootsit eivät ole oikein minua sytyttäneet.

by Shiny S., FASHION BLOGGER at www.shinysyl.com from Gdansk, Poland (www.lookbook.nu)

Kröhöm.. Niitä raitoja.. Kaikki ovat jo kyllästyneet näkemään mun Mangon ja KappAhlin raitapaidat, mutta mä vain haluan niitä lisää! Vielä pitäisi löytää täydellisen istuvat mustat pillifarkut. Tämän puolalaisen bloggaajan farkut näyttivät olevan Zarasta, kun hänen blogiaan selailin - upeat!

by Paris S., Medical Student & Blogger from Romania (www.lookbook.nu)

Ehkä tämän hetken kiireisin hankinta olisi pitkä kevättakki, koska omistan tällä hetkellä vain nahkatakkeja, mitkä eivät kauheasti kylmää tuulta pidä loitolla. En vain osaa päättää olisiko se ennemmin musta vai tämmöinen kamelin sävyinen takki.

by Maja F., Student/Fashion Blogger from Umeå, Sweden (www.lookbook.nu)

Ei - en himoitse nahkatakkia. Tässä asukokonaisuudessa on ehkä täydellisin clutch-laukku leopardikuosilla, minkä olen nähnyt. Mä olen viime vuoden aikana mieltynyt todella paljon kyseiseen kuosiin, koska se sopii erinomaisesti tummiin asuihin ja tuo pienen piristyksen synkkyyden keskelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti