tiistai 8. huhtikuuta 2014

Oman elämäni ABC

Mitä muut edellä, minä perässä! Blogeissa pyörii nyt tämmöinen elämäni aakkoset-postaus, joten olihan minunkin tämmöinen pakko tehdä :). Postauksen kuvina toimii tällä kertaa viime vuoden instagram-kuvia. Tämä oli virhe, koska nyt mulla tuli hirveä ikävä hiustenpidennyksiä ja pitkiä kynsiä.

 

Ajatukset. Mä olen todella kova haaveilemaan ja ajattelemaan. Joskus olisi tosin kiva, jos ajatuksia voisi säädellä ja painaa pausea.

Blogi. Harrastus, mikä on muuttunut todella tärkeäksi osaksi omaa elämääni.

Cats. Okei sori vaihdoin englanniksi, koska en keksinyt C:llä suomeksi mitään. Kissat ovat mulle todella tärkeitä - varsinkin nuo meidän kolme karvanaamaa <3

Duuni. Mun mielestä jokaisen pitäisi tehdä töitä ja varsinkin sellaista työtä, jota itse rakastaa. Itse saan kesällä aloittaa sellaiset työt, mitkä ovat täysin mun juttuni :).

Elämä. Mä elän sillä periaatteella, että elämästä tulee nauttia, eikä surkutella kaikkia turhanpäiväisiä asioita.

Fiilistely. Varsinkin kesällä saatan jämähtää ulos, katsella kaunista järvimaisemaa ja olla vain ja fiilistellä.

Geokätköily. Aloitettiin uusi harrastus Kimmon, mun siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa ja tää on ihan huippua! :)


Häät. Rakastan häitä ja me vietimme viime elokuussa ihanat häät Kimmon kanssa.

Iskä. Tärkein henkilö äidin lisäksi <3.

Joulu. Toisaalta tykkään joulusta, toisaalta en. Joulussa rakastan rauhallista fiilistä ja perheen kanssa rentoilua.

Kimmo. Elämäni rakkaus <3.

Laiskuus. Olen aika laiska persoona ja tämä on sellainen piirre, jonka haluaisin itsestäni muuttaa.

Muistot. Vaikka moni läheiseni onkin jo kuollut, niin muistot pysyvät aina <3.  

Nuoruus. Mä luokittelen itseni vielä nuoreksi aikuiseksi ja mä haluan nauttia tästä nuoruudesta ja (melkein) rypyttömästä naamasta :).


Onnellisuus. Onnellisuuteen pyrin aina, jos elämässä tuntuu tulevan takapakkia. Joku viisas joskus sanoi lauseen, mikä on jäänyt mieleeni: "Pelkkä rakkaus ei riitä onnellisuuteen".

Pojat. Pojilla tarkoitan meidän kissoja, mitkä ovatkin päivieni ilostuttajia <3.

Q... Mitä ihmettä tästä voi keksiä?

Ruoka. Meinasin ensin kirjoittaa rakkaus, mutta vaihdoinkin sen ruokaan. Ruoka on tärkeää, hyvin tärkeää :D.

Siskot. Mulla on kaksi siskoa ja he ovat minulle todella tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, vaikka sitä ei tulekaan usein kerrottua <3.

Tampere. Tampereella asuin muutaman vuoden ja kaupunki on muutenkin ollut tuttu lapsuudesta asti. Suomen kaunein kaupunki.

Uskollisuus. Parisuhteessa mä koen tärkeimpänä asiana uskollisuuden ja sitä vaalitaan myös meidän avioliitossa.


Vaatteet. Rakastan vaatteita ja niihin kuluu ehkä hieman liikaakin joskus rahaa.

Walking Dead. Yksi parhaimpia sarjoja.

X... Tämä lukeutuu niihin kirjaimiin, mitkä ei sano mulle mitään.

Ystävä. Mulla on yksi paras ystävä ja hän on kallioni <3.

Zzzzz. Nukkuminen on ihanaa.

Åbo. Turku ei ole lähellä sydäntäni, anteeksi.

Äiti. Iskän lisäksi tärkein ihminen <3.

Ö... Miksi mulla tulee mieleen vain överikännit?

4 kommenttia:

  1. Rakastan mä sua silti, vaik ootkin välillä vähän homo. :L <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin muuten nistinyt sut, ellet ois maininnu mua jossain kirjaimessa!... mwahahha. :--D

      Poista
    2. Niin mä arvasin. Siksi laitoin sut kohtaa y, vaikka en mä susta oikein tykkää ;)

      Poista
    3. Joo nii varmaa, haista pska! :--D ,,|,,

      Poista