lauantai 5. huhtikuuta 2014

Päivän asu 05/04/2014

Paita / Shirt - Nelly
Farkut / Jeans - JC
Kengät / Shoes - Converse

Heippa! Mä olen koko päivän viettänyt äitini seurassa, kun yritin väsäillä liiketoimintasuunnitelmaani valmiiksi. Keskenhän se vielä jäi ja huomenna urakka jatkuu! Olen viime aikoina paljon viettänyt äitini kanssa aikaa ja se on kyllä lähentänyt meitä ihan hirveästi. Olemme käyneet salilla, pelannut Scrabblea ja muuten vain kahviteltu tunti tolkulla. Muillekin vielä pieni muistutuksen jyvänen: viettäkää vanhempienne kanssa laatuaikaa, koska se ei ole ikuisesti mahdollista!

Palataanpa nyt takaisin postauksen aiheeseen eli tämän päivän asuun. Tänään mulla oli taas rento asukokonaisuus ja otin käyttöön Nellyltä tilaamani t-paidan, jonka esittelinkin viime postauksessa. T-paita on kyllä just niin mua - olen todella tyytyväinen, että juuri tämän paidan klikkailin ostoskoriin :). T-paidan tummansinisten raitojen takia halusin yhdistää asuun tummansiniset JC:n farkut ja t-paidan rentoon meininkiin sopii hyvin tennarit kaveriksi.

Löysimme Kimmon kanssa vanhan ladon kuvauspaikaksi ja kuvat olivat muuten todella kivoja, mutta mun asennot... Miksi mä näytän aina siltä, että mulla on tulossa kuset housuun?! Pitäisi ehkä opetella seisomaan suorassa.

Huomenna miehet suuntaa takaisin tontille raksahommiin, joten mulla on hyvin aikaa tehdä sitä kammottavaa liiketoimintasuunnitelmaa. Tämä viikonloppu ei ole kyllä tuntunut edes viikonlopulta, kun mies on ollut raksalla ja minä olen tehnyt hiki hatussa koulujuttuja. Toivottavasti te muut olette viettänyt munkin puolesta rentouttavan viikonlopun :).

//Here is today's outfit.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti