torstai 3. huhtikuuta 2014

Uudet paidat

Viime viikolla tein pitkästä aikaa tilauksen Nellyltä, kun huomasin sielä olevan ihan kivoja paitoja alennuksessa. Oikeastaan Nellyn sivuille eksyin, kun piti ensin etsiä uudet tennarit, mutta en pihipeikkona löytänyt sopivan hintaisia. Ostoskoriin päätyi kaksi paitaa, jotka tänään saapuivat postiin. Olin kyllä todella tyytyväinen tämän kertaiseen tilaukseen, kun molemmat paidat osoittautuivat juuri sopiviksi :).


Ensimmäinen paita on Sisters Point:n LA-tekstillä varustettu paita, mikä on hieman läpikuultava. Mulla on paljon harmaita paitoja, mutta tämän tilasin värikkäiden kirjaimien vuoksi. Tämä paita on varmasti nyt keväällä paljon käytössä :).

T-paidaksi valikoitui VILA:n valko-sininen raitapaita. Mä rakastan t-paitoja, mitkä ovat löysiä eikä hirveitä nakinkuoria. Tämä on juuri sellainen paita, missä on kaikki mitä minä haen: raidat, hyvä teksti ja sopivan väljä.

Nyt suuntaan vielä pienelle kävelylle, kun vielä ei ole kovinkaan hämärää - kivaa torstai-iltaa! :)

//I bought two shirts from Nelly, the first one is Sisters Point's and the second one is VILA's.//

2 kommenttia:

  1. Ihania paitoja oot löytänyt! Oon ihan heikkona paitoihin joissa on tekstiä :) Löysin kerran Gina Tricotin alesta vitosella valkoisen paidan missä luki mustalla konekirjotustyylillä lause "speak the truth" ja kyllä kolahti heti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginasta oon myös ostanut monet kerrat t-paitoja, missä on tekstiä :) Viimeksi, kun Ginassa kävin, niin paitojen tekstit ei minuun uponnut ollenkaan :/ Olet aika hyvän löydön tehnyt 5€:lla :)

      Poista