keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Instagram


♥Käytiin kalassa pienellä järvellä, missä on niin kirkasta vettä, että näkee hyvin pohjan ja kalat :).

♥Ponnaripäivä kerrankin.

 ♥Diego on nyt pieni potilas, kun takatassut on tulehtunut.

♥Melkein samanlainen look kuin aikaisemmassa kuvassa - kyllä ihminen on niin erinäköinen hiukset auki kuin kiinni.


♥Ensimmäisen työpäivän naama.

♥Hymyilevä selfie. Osaisipa sitä hymyillä yhtä hyvin ja normaalisti sillon, kun joku toinen ottaa kuvaa.

♥Sisko oli tuonut äidilleni valkovuokkoja etelä-Suomesta.

♥Siskoni poikaystävällä käytiin kahvilla ja sain aika symppis mukin.


 ♥Äiti teki herkullisia ja kauniita sitruunamuffineja.

 ♥Siskoni ja hänen poikaystävänsä viettivät meillä Vappua ja toivat mulle kukkia. Psst. Ne on vielä elossa ;).

 ♥Työpäivän selfie. Vähäisellä meikillä mennään työpäivät.

 ♥Tennarit on ollut töissäkin hyödylliset, kun tulee ulkona vietettyä nyt päivän aikana useampi tunti :).


 ♥Auringonlasku.

 ♥Maistoin ensimmäistä kertaa tippaleipää ja mä en ymmärrä kuka tosta tykkää. Se ei ole mitään muuta kuin kuiva keksikasa.

 ♥Viikonloppuna sai meikata taas omaan tyyliin ja kissarajaukset oli tottakai pakko vetää silmiin :).

 ♥Teillä alkaa varmaan tulemaan jo korvista pihalle mun kukkakuvat, mutta mä en vain voi sille mitään, että olen heti kuvailemassa kukkia, jos niitä on jossain näkyvillä.


 ♥Eilen jo näittekin tästä herkkullisesta kuivakakusta paremmat kuvat.

 ♥Äidilleni ostin viime viikonloppuna lähikaupasta kukkakimpun.

 ♥Olen koukuttunut - nimittäin Netflixiin ja sen leffatarjontaan.

 ♥Ressukka-Diego ja Aatu.



//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti