maanantai 5. toukokuuta 2014

Päivän asu 03/05/2014

Mä olen niin tympääntynyt tähän takatalveen ja olen kylmyyden takia alkanut ikävöimään talvitakkiani, mikä on jo pakattu varastoon. Lauantaina oli myös kylmä, joten vielä piti laittaa pitkähihainen päälle ja vieläkään ei voinut avata ballerina-kautta.

Mun piti ensin laittaa vaaleat farkut jalkaani, mutta en löytänyt mitään sopivia. Lindexin vaaleita farkkuja olen käyttänyt nyt niin paljon, että alan jo kyllästymään niihin. Mun kaikki vaaleat farkut on jo niin kuluneita ja rispaantuneita, ettei niitä kehtaa oikein enää käyttää. Seuraava ostos luultavasti vaatepuolella onkin vaaleat farkut. Lauantaina laitoin mukavuudenhaluisena joskus H&M:ltä hankkimani treggingsit ja eihän nuo kauneimmat yksilöt ole, mutta niin mukavat. 

Haluaisin muuten tiedustella teiltä, miten pidätte valkoisia tennareita puhtaana? Lauantaina mulla tuli likaa jo noihin tennareihin, mutta en tiedä, mitkä ovat sopivat aineet valkoisten kenkien puhdistamiseen. Hjälpa mig!


Paita / Shirt - Vero Moda
Kello / Watch - Glitter
Housut / Pants - H&M
Kengät / Shoes - H&M



//Saturday's outfit.//

2 kommenttia:

  1. Kannattaa googletella "Valkoisten tennareiden pesu" tai "Valkoisten tennareiden valkaisu" niin löytyy vinkkejä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy katsella, jos löytyisi sopivia ja luotettavia ohjeita :) Netistä löytyy myös niin paljon sellaistakin tietoa, mikä on täysin väärää.

      Poista