perjantai 23. toukokuuta 2014

Sunny day


Eilen nautin oikein kunnolla aurinkoisesta ja kuumasta päivästä! Pakkasin kimpsut ja kampsut kasaan ja suuntasin nurmikolle loikoilemaan. Mä olen todella huono ottamaan aurinkoa, koska se on mun mielestä todella tylsää puuhaa ja palan todella helposti. Nyt kuitenkin otin ulos mukaan uuden Cosmon ja kirjan, mitä en ole ehtinyt vielä aloittamaan. Juomapullon täytin myös kylmällä vedellä, että viihtyvyys olisi taattu. 

Aikaa sain vietettyä ulkona parin tunnin verran - kirja jäi tosin vielä avaamatta, koska ystäväni sattui juuri soittamaan, kun nurmikolle istahdin. Olettekos te muut jo olleet ulkona loikoilemassa ja nauttineet Suomen kesästä? :)

Eilen oli viimeinen tutkintotilaisuuspäiväni, joten koulu on nyt taputeltu osaltani. Olo on niin huojentunut ja tuntuu, ettei nyt muka olisi enää mitään huolen aiheita. Olin tosiaan tämän kuun päiväkodissa harjoittelussa, kun suoritin Kasvun tukeminen ja ohjaus-kurssin. Nyt moni miettii miten tämä liittyy hierojan työhön - sitä minäkin olen monet kerrat miettinyt ja en ole vieläkään keksinyt siihen vastausta. Kuukausi meni nopeasti kivassa päiväkodissa ja työkaverit olivat mitä parhaimpia. Aluksi en uskonut, että selviän tuosta harjoittelusta lasten parissa, mutta mitä vielä! Löysin itsestäni monta uutta piirrettä ja sain pelkästään kehuja työstäni. Nyt mietin, että mitähän minä nyt Lontoon matkan jälkeen teen, kun ei voikaan enää suunnistaa päiväkodille. Hierojan työt aloitan pikku hiljaa syksyllä ja oma toimipiste on tarkoitus avata ensi vuoden alussa. Jänniä aikoja siis edessä :).

Olipas kiva tehdä pitkästä aikaa tämmöinen kuulumispostaus. Sain ainakin hieman purkaa ajatuksiani ja ilonaiheitani tännekin :).

//Yesterday I spent two hours in the yard and enjoy the warm weather.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti