torstai 29. toukokuuta 2014

Suosikki hajuvedet

Minä käytän pitkälti hajuvesiä fiiliksen pohjalta ja hyvin harvoin käytän samaa hajuvettä peräkkäisinä päivinä. Kyllästyn vain helposti samoihin hajuvesiin, joten tämän takia käytän kaikkia hajuvesiäni aikalailla vuorotellen - köh köh.. tässä saattaa olla myös syy miksi minulla on niin paljon hajuvesiä.

Kuitenkin aina huomaa, että on tiettynä aikana suosinut paria hajuvettä. Tämän pohjalta ajattelinkin koota tähän postaukseen minun tämän hetkiset suosikkini hajuvesistäni. Näitä tuoksuja olen käyttänyt viime aikoina ehdottomasti eniten.


Marc Jacobsin Daisy-tuoksu on ollut aina yksi lempihajuveteni, mutta nyt se alkaa kuitenkin olla lopussa. Olen käyttänyt tätä hajuvettä nyt useina päivinä ja pohtinut ostaisinko tämän hajuveden vielä uudestaan itselleni vai hankkisiko jonkun toisen tilalle. Luulen, että tulen ostamaan Daisy-hajuveden vielä uudelleen, koska miksi mennä hyvää vaihtamaan :).


Siskoni toi minulle Prahasta tuliaiseksi Victoria's Secretin Fabulous-tuoksun ja tämä on noussut yhdeksi suosikikseni. Fabulous-tuoksu on mielestäni todella hento tuoksuinen, joten se sopii hyvin käytettäväksi myös arjessa.


Beckhamien Signature Story for Her-tuoksun ostin talvella Tuurista alennuksista ja tämä kukkaistuoksu on kyllä todella ihanan tuoksuinen. Pidän tämmöisistä raikkaista hajuvesistä todella paljon, joten sen takia tämä hajuvesi on ollut kovassa käytössä. Mielestäni tämä tuoksu sopii myös hyvin kesään :).


Tässä kuussa olen kuitenkin eniten käyttänyt Victoria's Secretin vartalotuoksuja, koska ne eivät ole ollenkaan niin voimakkaan tuoksuisia kuin hajuvedet. Työharjoittelun aikana nämä olivat todella tarpeelliset, koska yleensäkään työpaikoilla ei suositella voimakkaiden hajuvesien käyttöä. Hennalta saamani Midnight Dare-vartalotuoksu taisi olla näistä eniten käytössä :).

//Here are my current favorite fragrances: Marc Jacob's Daisy, Victoria's Secret Fabulous and Beckham's Signature Story for Her. I have also often used Victoria's Secret bodymists.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti