torstai 8. toukokuuta 2014

Toukokuun LivBox

Mä pohdin koko viime viikon, että koskahan tämän kuun LivBox tipahtaa postilaatikkoon, jotta pääsen taas kurkkaamaan laatikon sisältöä. Eilen vihdoin sainkin boxin käsiini ja paketti sisälsi ihan mielenkiintoisia tuotteita.


Eniten huomioni kiinnittyi Cutrinin shampooseen ja hoitoaineeseen, koska olen aina pitänyt Cutrinin tuotteista. Shampoo ja hoitoaine on tarkoitettu värjätyille hiuksille ja samalla, kun ne suojaavat väriä, niin ne myös suojaavat auringonvalolta ja lämpökäsittelyltä.  Nämä ajattelin ottaa heti testiin :).


Hämmästyin positiivisesti, kun LivBoxissa oli tässä kuussa korvakorut! Itse en tosin voi enää korvakoruja käyttää, mutta lupasin nämä antaa jo siskolleni, että ne tulevat varmasti käyttöön. 

Aavistelin, että varmaan tässä boxissa on pitkästä aikaa jokin kynsilakka ja sieltähän tupsahtikin Sally Hansenin Diamond Strength-kynsilakka. Itselläni tuli Bride to be-sävy (aivan ihana sävyn nimi) ja ajattelinkin tällä lakalla laittaa varpaankynteni kuntoon :). Tuliko muille mitään muita sävyjä?


Katsoin ensin, että joku tavallinen huulirasvas on eksynyt boxiin, mutta se olikin aurinkovoide huulille. Tämä tulee varmasti kesällä käyttöön, koska monta kertaa vaivihkaa huulet palavat. Plussaa aurinkovoiteessa on, että se on vedenkestävää, joten hyvä tuote rannalle! :)

Seuraava tuote oli ehkä se tuote, mikä ei minua niinkään sytyttänyt: Paesen Rouge With Argan Oil-poskipuna. Mun täytyy myöntään, että en käytä koskaan poskipunaa. Mä en ole vain ikinä opetellut käyttämään niitä ja mulla tulee aina poskipunista mieleen Molla-maija. Nyt mietinkin, että mitä ihmettä mä teen tälle poskipunalle?


LivBoxi sisälsi myös Dermalogican tehopohjustevoiteen. Tuote ei heti sytytä, mutta ajattelin kuitenkin antaa tälle tuotteelle mahdollisuuden ja laitan sen heti tänään testiin.

Hajuvesitesterit käyvät mulle aina ja tällä kertaa LivBoxissa oli Dolce&Gabbanan Dolce-tuoksu. Mä tykästyin tuoksuun, vaikka aluksi tuoksu tuntui liian voimakkaalta. Tämän tuoksun voisi jopa harkita ostaa esimerkiksi 30 ml hajuvetenä. Hinta on ainut mikä hieman mietityttää: 73,50 € / 30 ml.

//It's that time of the month when the LivBox drops to the mailbox. In May's LivBox was Cutrin's shampoo and conditioner, ACO's sunscreen for lips, Dermalogicas SkinPerfect Primer, Paese's blusher, Ibero's pearl earrings, Sally Hansen's Diamond Strength nail colour and Dolce&Gabbana's Dolce-perfume sample.//

2 kommenttia:

  1. Minäkin tykästyin tuohon tuoksuun, mutta tosiaan se hinta... ^_^ Mulle tuli kynsilakan sijasta pikkuinen Clarinsin Be Long ripsiväri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sellainen oli toisena vaihtoehtona kynsilakalle - tuo ripsiväri olisi ollut myös kiva yllätys :)

      Poista