lauantai 28. kesäkuuta 2014

Ilta ystävän kanssa

Huomenta! Eilen oli mukava ilta, kun oltiin Hennan kanssa sovittu, että menen hänen luo ja aletaan katsella Kumman kaa-sarjaa. Itse en ole katsonut sarjaa kuin parin jakson verran telkkarista, joten sinällään jaksot ovat minulle uusia vaikka olen jo käsittänyt sarjan idean parin jakson perusteella. Annesta ja Ellusta tulee niin minä ja Henna mieleen :).

Evääksi päätettiin ottaa tällä kertaa jotain terveellistä, ettei aina mässytettäisi sipsiä. Mä teinkin meille hedelmä-/vihanneslautasen, johon laitoin mansikoita, viinirypäleitä, porkkanaa ja kurkkua. Toi lautasellinen haisi meidän edessä ehkä n. 20 minuuttia, kun jyystettiin eväät niin nopeasti.




Ennen Kumman kaa-sarjan katsomista alettiin Hennan kanssa katsella meidän vanhoja kuvia. Nyt siis puhun 2006-2009 aikana otetuista kuvista. Kyllä hyvät naurut saatiin ja sai kyllä kokea pientä myötähäpeää kuvia selatessa. Kyllä sitä joskus on ollut vaan niin teini. Mua vaan harmittaa, kun mulla ei ole tuolta ajalta enää kuvia itselläni, kun ne tuhoutui vanhan koneeni mukana. Henna lähetti kuitenkin mulle pari kuvaa, jotka pyysin, joten nyt on edes ne muistona teinivuosilta. Ajattelin kevennykseksi laittaa tähän postaukseen kuvan, mikä on otettu maaliskuussa 2007. 2007 vuoden alussa olin siis 17-vuotiassa, kun täytin 18 vasta lokakuussa. Henna rajattu kuvasta pois erinäistä syistä johtuen. Nauttikaa tästä teinikuvasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti